آدرس : تهران،میرداماد،پلاک 6

تلفن : 22909846-021

پر طرافدار ترین رنگ مو امسال چه رنگی است ؟

پر طرفدار ترین رنگ مو سال
رنگ مو جدید سال
رنگ مو جدید

یکی از مهم ترین فاکتور های زیبایی ظاهر ، رنگ مو و حالت مو های شما است . در سال های اخیر ، انواع رنگ مو زیبا و شیک وارد بازار زیبایی شده است . این امر باعث شده است انتخاب پر طرفدار ترین رنگ مو شیک و دلربا کمی سخت شود . انواع رنگ مو سال 1401 را می توانید از گالری موجود در آموزشگاه دترلند مشاهده نمایید .شما به احتمال زیاد هزینه هایی هم برای اینکه به رنگ موی دلخواه خود برسید ، داده اید . خیلی از ما ها تجربه یک رنگ موی بد را هم داشته ایم . بنابراین باید در انتخاب رنگ مو جدید و شیک بسیار دقت کنیم.

در سال های اخیر انواع رنگ مو هایلایت جدید از پر طرفدار ترین رنگ مو ها محسوب می شود . شما بسیاری از افراد را در مهمانی ها ، فضای مجازی و حتی فیلم ها و سریال های ترکیه ای مشاهده کردید و بسیاری از آن رنگ مو ها دل خیلی از شما ها را برده بود . اما بعد از اینکه آن رنگ مو را برای موهای خود انتخاب کردید ، دیدید که نه تنها آن رنگ مو جدید به شما نمی آید بلکه هزینه زیادی هم به باد داده اید. پس باید رنگ مویی را انتخاب کنید که به شما بیاید و اولین فاکتور انتخاب رنگ مو برای شما باید این باشد که آن رنگ مو به رنگ پوست شما بیاید .

پر طرفدار ترین رنگ مو سال 1401

رنگ مو با دکوپاژ
رنگ مو با دکوپاژ

رنگ و مش کاران ، هایلایت رنگ مو بژ روشن را بر روی مو ها کار می کردند . این رنگ مو تقریبا به همه نوع رنگ پوستی می آید . نکته قابل توجه این است که دکلره به پوست سر و ریشه مو نمی رسد و پس دکلره مو با این روش آسیبی به ریشه مو ها وارد نمی کند . همین عامل باعث شد که رنگ مو هایلایت ، از پر طرفدار ترین رنگ مو به حساب بیاید .

رنگ مو هایلایت روشن
رنگ مو هایلایت روشن

در ادامه چند نمونه از این رنگ های پر طرفدار را مشاهده کنید.

رنگ مو دکوپاژ جدید
رنگ مو جذاب و شیک
رنگ مو هایلایت جدید
نمونه رنگ مو هایلایت
رنگ مو بلوند روشن
نمونه ای از رنگ مو بلوند روشن
رنگ و مش جدید شیک
رنگ و مش جدید شیک
رنگ مو بلوند جدید
یک رنگ مو بلوند جدید
رنگ مو بالیاژ آمبره
یک نمونه از رنگ مو بالیاژ آمبره
رنگ مو فندقی آمبره
رنگ مو فندقی آمبره
رنگ مو  نسکافه ای روشن
رنگ مو نسکافه ای روشن

به هر حال الان که باز آخر سال 1401 را سپری می کنیم ، افراد به دنبال رنگ مو جدید و شیک هستند . به خصوص رنگ مویی که بیشتر ترند شده است . بهتر است خیلی به فکر ترند های رنگ مو نباشید . شما باید رنگ مویی را انتخاب کنید که ظاهر شما را شیک تر و زیبا تر نماید. پس می توانید همین الان برای مشاوره رنگ مو و رزرو وقت سالن زیبایی دترلند با ما ارتباط برقرار کنید .

به طور مدام مو هایتان را دکلره نکنید

پر طرفدار ترین رنگ مو با دکلره جدید
پر طرفدار ترین رنگ مو با دکلره جدید

حتما با رنگ کردن موهای خود ، به طور مداوم موهای شما دچار آسیب می شود . زیرا رنگ مو و دکلره مو از مواد شیمیایی تشکیل شده است . هر چقدر هم رنگ مو و پودر دکلره عاری از آمونیاک و سولفات باشد و جزو پر طرفدار ترین رنگ مو باشد، باز هم اندک آسیبی به مو ها وارد می شود . برای جلوگیری از این موضوع می توانید با مشاوره مجموعه دترلند ارتباط برقرار کنید . آن ها راهکار های جلوگیری از آسیب به مو ها را به شما خواهند داد. علاوه بر این می توانید مقاله درمان مو های آسیب دیده را بخوانید . شما می توانید با خواندن آن ، از نکات طلایی آن بهرمند شوید.

اگر شما به مسائل مربوط به رنگ و مش علاقمند هستید و دنبال یک شغل پردرآمد می گردید، می توانید یک رنگ و مش کار حرفه ای شوید. فقط کافی است که سرفصل های آموزشی رنگ و مش را در آموزشگاه دترلند مطالعه نمایید.

شما حتی می توانید هر سوالی داشتید در همین پایین در قسمت نظرات ، آن  را مطرح نمایید. پشتیبانان ما همیشه آماده پاسخ گویی به شما عزیزان علاقمند هستند.

ارسال نظر

شما اجازه ثبت نام ندارید

Reset Password