آدرس : تهران،میرداماد،پلاک 6

تلفن : 22909846-021

مزایای فیبروز ابرو و ماندگاری آن

مزایای فیبروز ابرو
مزایای فیبروز ابرو و مراحل آن

قصد داریم فیبروز ابرو و مزایای آن را در این مقاله برای شما شرح دهیم . فیبرو ابرو از دو کلمه فی و بروز تشکیل شده است . فی یک شرکت صربستانی است که خدمات آرایش نیمه دائم را ارائه می دهد . بروز به معنی خط ابرو است . با آموزش فیبروز توسط شرکت جهانی فی ، تکنیک فیبروز ابرو حالت جهانی پیدا کرد و برای رفع مشکلات ریزش ابرو ، در همه شهر ها و کشور های جهان ارائه می شود .

از این شیوه جدید برای زیبا سازی و قرینه کردن ابرو ها استفاده می کنند . یکی از مزایای فیبروز ابرو این است که از کم خطر ترین روش های زیبا سازی و هاشور ابرو است . اما با این حال این روش پرطرفدار ، معایبی نیز دارد .

ابرو های برخی افراد به مرور زمان و با بالا رفتن سن ممکن است کم پشت شود . حتی در برخی موارد دلیل ریختن تار ابرو ها ، می تواند بیماری باشد . برای رفع این مشکل و برگرداندن ابرو ها به حالت اول راه های بسیاری است. خیلی از خانم ها و یا حتی آقایان ، از روش های خانگی برای جلوگیری از ریزش ابرو ها کمک میگیرند . اما روش های ماندگار تری هم هست . مانند میکروپیگمنتیشن یا فیبروز ابرو ها که از راهکار های آرایش دائم می باشد .

مراحل فیبروز ابرو

پس از مشاوره با تتوکار یا آرایشگر خود در زمینه هاشور و فیبروز ابرو ، او شروع به زیبا سازی و قرینه سازی ابرو های شما می نماید .

تتوکار ابتدا در تاج ابرو خطوط فیبروز را اجرا می کند و هر خط را دو مرتبه تمدید می کند . پس از آن باید به رنگ ها شوک بدهد که با گذشت مدت زمان 3 الی 4 دقیقه ، ابرو ها رنگ می گیرند . بعد از این مرحله باید بی حسی به ابرو ها بزنند . نکته قابل توجه این است که مراجعه کننده نباید از 10 روز قبل از رنگ ابرو استفاده کند . بعلاوه اینکه رنگ فیبروز ابرو نباید خیلی روشن باشد .

مراحل فیبروز ابرو

پس از آن باید دم ابرو و آرک یا همان کمان ابرو ترسیم شود . تاتوکار برای جلوگیری از کمرنگ شدن تاتو ، ضخامت استروک ها را دوبرابر می کند . فیبروز ابرو نسبت به هاشور ابرو زودتر کمرنگ می شود . بنابراین فیبروز ابرو حتما باید در چند مرحله انجام شود . اگر تاتو کار هستید و به دنبال مدل فیبروز ابرو می گردید ، توجه داشته باشید که پوست مدل فیبروز شما باید از نوع خشک یا نرمال باشد . کسی که دارای پوست چرب است ، اندکی کار را برای شما سخت می کند .

برای فیبروز ابرو از چه دستگاهی استفاده می کنند؟

دستگاه مخصوص برای انجام هاشور و سایه انداختن در ابرو ، قلم میکروبلیدینگ می باشد . تاتو کاران برای اجرای تکنیک فیبروز ابرو از این قلم استفاده می کنند . این دستگاه همانند یک قلم دستی نقاط بسیار ریز و یا خطوط خیلی ظریف به نازکی تار های ابرو را روی پوست ایجاد می کنند .

مزایای روش فیبروز ابرو

  • قرینه سازی ابرو ها که یکی از مهمترین فاکتور های زیبایی در چهره می باشد
  • فرم دادن به کمان ابرو ها برای ابرو های کوتاه
  • پرپشت نشان داده شدن ابرو با ایجاد تراکم بالا در ابرو ها
  • فیبروز نسبت به هاشور و سایه راحت تر پاک و ریموو می شود
  • ظرافت بیشتر در کشیدن تارهای ابرو به دلیل اینکه با دست فیبروز ابرو انجام می شود
  • شکل دادن تاج ابروها به شکل طبیعی
  • به دلیل پاک شدن راحت تر فیبروز ، راحت تر هم می توان به ابرو ها حالت داد
  • ایجاد شکلی ظریف ، زیبا و طبیعی به ابرو ها
  • نسبت به روش هاشور ابرو و سایه ، التهاب ، سوزش و درد کمتری دارد
  • بسته به نوع پوست ماندگاری فیبروز ابرو بین یک ماه الی یک سال می باشد اما نباید از ترمیم آن غافل شوید .
فیبروز ابرو

از دیگر مزایای فیبروز ابرو در آموزشگاه دترلند

آیا شما یک تاتو کار هستید و می خواهید برای ارتقا کارتان ، فیبروز ابرو حرفه ای را بیاموزید؟ یا به طور کلی علاقمند به انجام کار های آرایش دائم می باشید؟ مجموعه دترلند به کمک اساتید مجرب خود در آموزشگاه دترلند ، روش های فیبروز ابرو را به صورت تخصصی به شما آموزش می دهد . می توانید سرفصل های آموزشی را از آموزشگاه دترلند مشاهده نمایید . علاوه بر این ، سالن زیبایی دترلند ، به خصوص در این روز های پایان سال ، خدمات فیبروز ابرو را با قیمت های عالی و کیفیت عالی تر به شما ارائه می دهد . کافی است برای رزرو نوبت ، کلیک کنید .

ارسال نظر

شما اجازه ثبت نام ندارید

Reset Password