آدرس : تهران،میرداماد،پلاک 6

تلفن : 22909846-021

جدید ترین روش کراتین مو

جدید ترین روش کراتین مو
جدید ترین روش کراتینه مو

قبل از هر چیزی باید این را بدانید که اصلا کراتین چیست؟ این ماده از چه چیزی تشکیل شده است ? و چرا یک خاصیت درمانی برای موهای آسیب دیده و وز محسوب می شود؟ و چرا باید جدید ترین روش کراتین مو را به کار ببریم؟ بخش زیادی از موهای سر ما از پروتئین تشکیل شده است . ما با مصرف روزانه غذاهای حاوی پروتئین تا حدود سن 25 سالگی ، پروتئین مورد نیاز مو ها و دیگر قسمت های بدنمان را تامین می کنیم . اما بعد از این سن و عوامل دیگر مانند آلودگی هوا و نور آفتاب ، استفاده مداوم از رنگ و دکلره و مواد شیمیایی پروتئین بدن برای موی سر کاهش پیدا می کند . کراتین نوعی پروتئین بسیار بسیار محکم است که می تواند به کمک آن مو های آسیب دیده را درمان کند .

جدید ترین روش کراتین مو مناسب چه کسانی است؟

جدید ترین روش کراتین مو
جدید ترین روش کراتین مو

کراتین موجود در موهای وز و فر و آسیب دیده ، کم است . آن ها می توانند با کراتینه مو ، این کمبود را جبران کنند . هر چند روش های دیگری نیز برای جبران این کمبود وجود دارد . مانند کراتینه مو و پروتئینه مو به روش خانگی و در منزل یا ترفند های مهار کردن موهای وز . اما اگر می خواهید به صورت اصولی مشکل موی خود را رفع کنید ، باید کار را به آرایشگر حرفه ای و مشهور در این زمینه بسپارید .

کراتین مو برای مو های آسیب دیده
کراتین مو برای مو های آسیب دیده

به طور کلی دو نوع کراتین مو وجود دارد:

  • کراتینه مو احیایی
  • کراتینه مو برزیلی یا کراتینه صافی

کراتینه مو بهتر است یا ریباندینگ ؟

ریباندینگ مو با استفاده از مواد شیمیایی انجام می گردد . در ابتدا بسیار مو ها را صاف و خوش حالت می کند . اما پس از مدت کمی ، باعث آسیب جدی به مو ها می شود . همین دلیل سبب شد که روش ریباندینگ مو خیلی زود منسوخ شود . البته خیلی از افراد به دلیل هزینه کمتر آن ، باز هم این روش را انتخاب می کنند. اما ما این روش صافی مو را توصیه نمی کنیم .

در مقابل ، کراتینه مو عملی است که ضرری به مو ها نمی رساند . کراتینه مو ، مو های شما را جوانتر می کند . این عمل ، قسمت های شکسته شده تار مو هایتان را درمان می نماید . بنابراین کراتینه کردن و پروتئینه مو ، نسبت به ریباندینگ مو ، با اینکه هزینه بیشتری دارد ، اما بسیار نتیجه بهتر و مطلوبی به همراه خواهد داشت . همه کسانی که کراتینه مو و احیای مو با کراتینه را انجام داده اند ، اگر به مراقبت های بعد از آن هم عمل کنند ، نتیجه رضایت بخشی را به همراه داشتند .

مراقبت های بعد از کراتینه مو

همه عمل های زیبایی مانند میکرونیدلینگ پوست ، رنگ و مش مو ، میکروبلیدینگ ابرو ها و حتی جدید ترین روش کراتین مو ، نیاز به مراقبت های بعدی دارند . حتما حتما پس از انجام عمل احیای مو با کراتینه ، نکات و مشاوره های آرایشگر خود را رعایت کنید. معمولا این نکات به شرح زیر هستند:

  • نشستن مو ها و نرساندن رطوبت به مو ها پس از 48 ساعت (البته اگر مو ها نازک بودند باید این مدت زمان به 3 روز به طول بیانجامد)
  • نبستن مو ها با کش و یا هر اکسسوری مو دیگر به مدت 48 ساعت
  • آرایشگر شما شامپوی فری سولفات را به شما پیشنهاد می دهد . باید از این شامپو استفاده کنید .
جدید ترین روش کراتین مو
جدید ترین روش کراتین مو

مزایای جدیدترین روش کراتین مو

  • پس از کراتینه مو ، مو ها خود را حجیم تر نشان می دهند. همچنین با این عمل ، گویا بسیار پرپشت و ضخیم هستند .
  • با کراتینه ، مو ها درخشش چشم نوازی را به دست می آورند .
  • شستشوی مو ها بسیار آسان تر می گردد .
  • به راحتی می توانید مو های خود را شانه بزنید .
  • موها در هر حالتی بسیار زیبا و مرتب هستند.

معایب کراتینه مو

  • کراتینه مو و احیای مو با پروتئین ، برای مو ضرری ندارد . گاز های سمی که روی مو ها آزاد می شوند ، برای آرایشگر و فرد مضر است . نام آن فرمالدهید است که استشمام آن بسیار خطرناک و بعضی مواقع سرطان زا می باشد . بنابراین باید همه نکات برای عدم استنشاق این گاز خطرناک ، رعایت شود .

مراحل انجام کراتینه مو

مراحل کراتین مو
مراحل کراتین مو

انجام کراتین مو توسط هر آرایشگر با فوت و فن های خاص خودشان انجام می شود . انجام احیای مو بسیار تخصصی است و خواندن مراحل آن با انجام آن بسیار متفاوت است . ولی به طور کلی انجام کراتین مو به شرح زیر است:

  • ابتدا موهای مراجعه کننده کاملا شسته می شود .
  • سپس با مواد روی دسته های نازک مو ها می زنند .
  • بعد از آن به هر دسته از مو ها به وسیله اتوی موی تیتانیوم و یا سشوار گرمای لازم را می دهند. شستشوی مرحله آخر را نیز انجام می دهند و بعد باید تا 48 ساعت مو ها شسته نشود و با کش و یا هر چیز دیگری بسته نشود .

آموزش کراتینه مو با جدید ترین مواد

آرایشگران خبره در سالن زیبایی دترلند با استفاده از مواد درجه یک این کار را انجام می دهند . استفاده از کراتینه نانو گلوبال برای انجام کراتینه نانو گلوبال مو که جدید ترین روش کراتین مو به حساب می آید ، در سالن زیبایی دترلند انجام می شود . علاوه بر این می توانید یک کراتین کار حرفه ای شوید . برای این کار می توانید سرفصل های آموزشی خدمات مو را در آموزشگاه دترلند ببینید .

ارسال نظر

شما اجازه ثبت نام ندارید

Reset Password