آدرس : تهران،میرداماد،پلاک 6

تلفن : 22909846-021

نکات مهم پس از انجام میکروبلیدینگ ابرو | پیشنهاد سالن فیبروز ابرو

خدمات میکروپیگمنتیشن در سالن فیبروز ابرو

میکروبلیدینگ ابرو یک عمل زیبایی محبوب است . استفاده از سوزن های ریز برای رسوب رنگدانه در زیر پوست می شود . بدین ترتیب ابروهای پرتر و مشخص تر را ایجاد می کند. در حالی که میکروبلیدینگ می تواند نتایج خیره کننده ای ایجاد کند، مهم است که از خطرات و عوارض احتمالی مرتبط با این روش آگاه باشید. در این مقاله به نکاتی که پس از انجام میکروبلیدینگ ابرو باید توجه داشته باشید که توسط سالن فیبروز ابرو دترلند پیشنهاد شده است، خواهیم پرداخت.

میکروبلیدینگ در سالن فیبروز ابرو دترلند

یکی از بهترین تکنیک های میکروبلیدینگ ابرو، فیبروز ابرو است. این حالت زمانی رخ می دهد که پوست اطراف ابروها ضخیم و زخمی می شود و در نتیجه بافت و ظاهر پوست تغییر دائمی می کند. در حالی که فیبروز ابرو یک تکنیک نسبتا یکتای میکروبلیدینگ است، مهم است که از عوارض آن آگاه باشید. شما باید اقداماتی را برای به حداقل رساندن احتمال ابتلا به بیماری های مرتبط و حساسیت های پوستی انجام دهید.

فیبروز ابرو چیست در سالن فیبروز ابرو

فیبروز ابرو چیست در سالن فیبروز ابرو

در سالن فیبروز ابرو دترلند، ما رویکردی فعال برای جلوگیری از عوارض فیبروز ابرو در مشتریان خود داریم. تیم تکنسین های مجرب ما فقط از رنگدانه ها و سوزن ها با بالاترین کیفیت استفاده می کنند و ما از پروتکل های بهداشتی و ایمنی دقیق پیروی می کنیم تا اطمینان حاصل کنیم که مشتریان ما ایمن ترین و موثرترین درمان میکروبلیدینگ ممکن را دریافت می کنند.

پیشنهادات سالن فیبروز ابرو برای مراقبت های پس از میکروبلیدینگ

علاوه بر این اقدامات احتیاطی، چندین کار وجود دارد که می توانید برای به حداقل رساندن خطرات احتمالی پس از فیبروز ابرو پس از میکروبلیدینگ انجام دهید. این اقدامات مهم عبارتنداز:

 رعایت دستورالعمل های پیشنهادی تکنسین خود

 دستورالعمل های مراقبت های بعدی خود را به دقت دنبال کنید. پس از درمان میکروبلیدینگ، تکنسین دستورالعمل‌های دقیقی را در مورد نحوه مراقبت از ابرو به شما ارائه می‌دهد. مهم است که این دستورالعمل ها را به دقت دنبال کنید، زیرا به کاهش خطر ابتلا به عفونت و سایر عوارض کمک می کند.

عدم دستکاری ابروی خود تا سه روز

از دست زدن یا خاراندن ابروهای خود خودداری کنید. مهم است که از لمس یا خاراندن ابروها پس از میکروبلیدینگ خودداری کنید، زیرا این امر می تواند خطر عفونت و سایر عوارض را افزایش دهد. اگر لازم است ابروهای خود را لمس کنید، حتماً ابتدا دستان خود را کاملاً بشویید.

عدم شستشوی ابرو ها تا حداقل 24 ساعت

 حداقل تا 24 ساعت پس از میکروبلیدینگ از خیس شدن ابروهای خود خودداری کنید. آب می تواند رنگدانه ها را بشوید و روند بهبودی را مختل کند، بنابراین مهم است که تا حداقل 24 ساعت پس از درمان میکروبلیدینگ از خیس شدن ابروهای خود اجتناب کنید.

عدم فعالیت های سنگین ورزشی

 در هفته اول پس از میکروبلیدینگ از تعریق بیش از حد خودداری کنید. عرق کردن همچنین می تواند روند بهبودی را مختل کند و خطر عفونت و سایر عوارض را افزایش دهد. مهم است که در هفته اول پس از درمان میکروبلیدینگ از انجام ورزش های شدید و سایر فعالیت هایی که ممکن است باعث تعریق بیش از حد شما شود خودداری کنید.

استفاده از کلاه در برابر نور آفتاب

از ابروهای خود در برابر نور خورشید محافظت کنید. قرار گرفتن در معرض نور خورشید می تواند باعث محو شدن یا تغییر رنگ رنگدانه ابروهای شما شود، بنابراین مهم است که ابروهای خود را بعد از میکروبلیدینگ در برابر نور خورشید محافظت کنید. برای سایه زدن ابروهای خود از کلاه یا چتر آفتاب استفاده کنید و از کرم ضد آفتاب با SPF حداقل 30 به ابروها و پوست اطراف خود استفاده کنید.

دترلند متعهد به خدمات زیبایی خود

در سالن فیبروز ابرو دترلند، ما متعهد هستیم که ایمن ترین و موثرترین درمان های میکروبلیدینگ را به مشتریان خود ارائه دهیم. تکنسین های مجرب ما برای شناسایی و رسیدگی به هر گونه عارضه بالقوه ای که ممکن است در طول یا بعد از انجام فیبروز شما ایجاد شود، آموزش دیده اند. ما رویکردی فعال برای جلوگیری از فیبروز ابرو و سایر عوارض در پیش گرفته ایم.

خدمات فیبروز در سالن فیبروز ابرو تهران

خدمات فیبروز در سالن فیبروز ابرو تهران

اگر به میکروبلیدینگ ابرو فکر می‌کنید، توصیه می‌کنیم با یکی از تکنسین‌های ما مشورت کنید تا در مورد رویکرد ما برای میکروبلیدینگ ابرو بیشتر بدانید. و در مورد هر گونه نگرانی یا سؤالی که ممکن است داشته باشید صحبت کنید. با تخصص و تعهد ما به ایمنی، می توانید مطمئن باشید که بهترین نتایج ممکن را از درمان میکروبلیدینگ خود در سالن فیبروز ابرو دترلند دریافت خواهید کرد.

نتیجه گیری خدمات میکروبلیدینگ

در پایان، میکروبلیدینگ ابرو می تواند یک روش بسیار موثر برای دستیابی به ابروهای پرتر و زیبا تر باشد. اما مهم است که از خطرات و عوارض احتمالی مرتبط با این روش آگاه باشید. در سالن فیبروز ابرو دترلند، ما یک رویکرد فعالانه را در پیش می گیریم. مراقبت های بعد از فیبروز ابرو در سالن فیبروز ابرو این است که باید تا 3 روز صورت خود را نشویید. و از چرب شدن آن نیز جلوگیری نمایید.

آیا فیبروز ابرو نیاز به ترمیم دارد

معمولا پس از انجام فیبروز ابرو باید برای ترمیم آن اقدام نمایید. نیاز به ترمیم، اغلب برای افرادی بیشتر مورد نیاز است که دارای پوست چرب هستند . و رنگ دانه های فیبروز را درون پوست نگه نمی دارند. بدین ترتیب فیبروز کار یک رنگ مجدد به وسیله قلم فیبروز بر روی ابرو های شما می زند. و تار هایی که در مرتبه اول کشیده شده بودند را پر رنگ تر می نمایند. این گونه ابرو ها به حالت طبیی بسیار نزدیک خواهند شد.

شما عزیزان علاقمند برای مشاهده نمونه کار های فیبروز ابرو و خدمات میکروپیگمنتیشن اینجا سری بزنید . علاوه بر این جهت اطلاعات بیشتر در مورد خدمات فیبروز و نابروز ابرو اینجا کلیک نمایید.

اگر به این حرفه پولساز علاقمندید می توانید سرفصل های آموزش خدمات فیبروز ابرو را در اینجا مشاهده نمایید.

ارسال نظر

شما اجازه ثبت نام ندارید

Reset Password