آدرس : تهران،میرداماد،پلاک 6

تلفن : 22909846-021

مراحل میکروبلیدینگ ابرو و مزایا و معایب آن در سالن زیبایی تهران

مراحل میکروبلیدینگ ابرو در سالن زیبایی دترلند

روش میکروبلیدینگ یا “Microblading” به عنوان یکی از روش‌های جدید و مدرن برای رسیدن به ابروهای زیبا و دقیق مورد استفاده قرار می‌گیرد. این روش، به صورت دستی و با استفاده از دستگاه ویژه که شامل سوزنی بسیار نازک و خاص، که شبیه به یک مداد است، انجام می‌شود. و نتیجه آن، ابروهایی با شکل و حجم دلخواه و ظاهری طبیعی است. در این مقاله، به بررسی مراحل میکروبلیدینگ ابرو ، مزایا و معایب آن در سالن زیبایی دترلند در تهران می‌پردازیم.

مراحل انجام میکروبلیدینگ ابرو

  1. طراحی شکل: در ابتدا، توسط متخصصین میکروبلیدینگ، شکل دلخواه ابرو با توجه به چهره و سبک مشتری با مداد سفید مخصوص بر روی ابرو و پیشانی طراحی می‌شود.

مرحله اول از مراحل میکروبلیدینگ ابرو

  1. کات کردن موهای اضافی: در این مرحله، موهای اضافی در مناطقی که خط ابرو طراحی شده است، با استفاده از یک کاتر برش می‌خورند.
  2. آماده سازی پوست: پس از برش موهای اضافی، پوست آماده سازی می‌شود. یعنی آرایشگر به کمک شوینده و پنبه ، چربی آن قسمت از پوست را پاک می کنند. تا مواد رنگی بتوانند به خوبی درون پوست جذب شوند.
  3. استفاده از سوزن: در این مرحله، با استفاده از سوزن میکروبلیدینگ، مواد رنگی به صورت پیوسته و در عمقی حدود ۰٫۵ تا ۱ میلیمتر درون پوست وارد می‌شود.
مرحله استفاده از سوزن از مراحل میکروبلیدینگ ابرو

مرحله استفاده از سوزن از مراحل میکروبلیدینگ ابرو

4. بررسی مجدد: در این مرحله، بررسی کردن مجدد ابرو با استفاده از یک برس مخصوص انجام می‌شود تا شکل نهایی ابرو زیبا و طبیعی به نظر برسد.

مزایای میکروبلیدینگ ابرو

میکروبلیدینگ ابرو یک فرایند زیبایی‌شناسی است که با استفاده از دستگاهی کوچک به نام میکروبلیدر، ابروهای شما را شکل می‌دهد و تراش می‌دهد. در ادامه مزایا و معایب میکروبلیدینگ ابرو بررسی می‌شوند:

دوام بیشتر

برای کسانی که دارای ابروی ناهموار، ناقص یا ناپایدار هستند، میکروبلیدینگ ابرو یک راه حل دائمی و کارآمد می باشد. این روش باعث می‌شود که ابروهای شما به شکل دقیق و قابل ملموسی قرینه شوند. و این حالت دارای طول عمر بالایی است.

افزایش زیبایی

اگر ابروهای شما ضعیف و یا کم‌مو بوده و باعث شده‌اند که چهره شما ناپایدار به نظر برسد، میکروبلیدینگ ابرو می‌تواند به شما کمک کند تا چهره‌تان را بهبود بخشید و بهترین شکل را به ابرو های خود ببخشید.

عدم نیاز به زمان بیشتر برای آرایش

با انجام میکروبلیدینگ ابرو، شما می‌توانید زمان زیادی را که برای آرایش ابروها و صورت‌تان صرف می‌کنید، صرفه‌جویی کنید. با این روش، شکل و نمای ابروهای شما به گونه‌ای تراش داده می‌شود که نیاز به آرایش زیاد ندارید.

معایب میکروبلیدینگ ابرو

در ادامه معایب میکروبلیدینگ ابرو را بررسی می‌کنیم

درد

مانند هر روش جراحی زیبایی دیگر، میکروبلیدینگ ابرو هم ممکن است درد و ناراحتی را به همراه داشته باشد. با این حال، برخی از مراکز زیبایی از روش‌های کاهش درد مانند بی‌حس کردن ابروها قبل از شروع کار ، استفاده می‌کنند.

التهاب و قرمزی

 پس از انجام میکروبلیدینگ ابرو، ممکن است ابروهای شما به شدت قرمز شده و التهاب داشته باشند. این علائم عادی هستند و معمولاً پس از چند روز بهبود می‌یابند، اما ممکن است برخی از افراد به طور خاص به آنها حساسیت داشته باشند. در این صورت باید از دارو های ضد حساسیت استفاده گردد.

خطر عفونت

 همانند هر روش جراحی دیگر، میکروبلیدینگ ابرو هم ممکن است خطر عفونت داشته باشد. برای جلوگیری از این خطر، مراکز زیبایی باید مطمئن شوند که تجهیزات و وسایل استفاده شده ، به طور کامل استریل و بهداشتی هستند.

نتیجه نامطلوب

 گاهی اوقات، میکروبلیدینگ ابرو ممکن است به نتیجه نامطلوبی منجر شود و ابروهای شما به شکلی تراش‌داده شود که شما نمی‌پسندید. برای جلوگیری از این مشکل، باید به یک متخصص ماهر و با تجربه مراجعه کنید. این امر در سالن زیبایی دترلند توسط افراد خبره و حرفه ای انجام می گردد . بدین ترتیب احتمال گرفتن نتیجه نامطلوب در این لاین زیبایی ، غیر ممکن است.

نیاز به مراقبت بعد از عمل

 پس از انجام میکروبلیدینگ ابرو، شما باید به مراقبت خاصی از ابروهای خود بپردازید، به عنوان مثال از آفتاب بپرهیزید و از تماس با آب در مدت زمان معینی جلوگیری نمایید. علاوه بر این نباید اجازه دهید آن قسمت از ابرو هی خود چرب و کثیف شود. برای این کار از پد پاک کننده آرایش یا پنبه تمیز به همراه آب و شوینده ملایم باقی جاهای پوست صورت خود را پاک کنید . بدین صورت دیگر ابرو های شما چرب نمی شوند.

سخن پایانی

در این مقاله با شرح دادن عملیات میکروبلیدینگ متوجه شدید که کاربرد آن در زیبایی چهره شما چیست. علاوه بر این برای شما از مزایا و معایب آن گفتیم تا بتوانید برای انجام آن بهترین تصمیم را بگیرید. حال می خواهیم به شما پیشنهاد دهیم که اگر می خواهید یکی از بهترین تجربه های خود را در زمینه میکروبلیدینگ و هاشور ابرو داشته باشید ، سالن زیبایی دترلند را برای خود انتخاب نمایید. در سالن زیبایی دترلند همه این امور توسط افراد حرفه ای و با تجربه انجام می شود. متخصصان دترلند در زمینه فیبروز ابرو از بروز ترین دستگاه های تتو و فیبروز ابرو و میکروبلیدینگ ابرو استفاده می کنند تا بهترین نتیجه را برای مشتریان به ارمغان بیاورند.

جهت رزرو نوبت میکروبلیدینگ ابرو اینجا سری بزنید.

مژده به علاقمندان به خدمات تتو و فیبروز و میکروبلیدینگ ابرو

مجموعه ی قدرتمند دترلند ، علاوه بر سالن زیبایی دترلند که همه خدمات زیبایی را انجام می دهند ، شامل یکی از بهترین و بزرگ ترین آموزشگاه های آرایشگری در تهران است. افراد پس از دیدن دوره های مد نظر خود در هر یک از لاین های زیبایی یک مدرک فنی حرفه ای دریافت می کنند . به کمک این مدرک می توانند کار خود را در خدمات آرایشگری شروع کنند و خیلی زود وارد بازار رقابتی شوند و کسب درآمد نمایند. شما عزیزان علاقمند برای آموزش این حرفه پر طرفدار و پردرآمد می توانید سری به آموزشگاه آنلاین آرایشگری دترلند بزنید و سرفصل های دوره آموزش میکروبلیدینگ و فیبروز ابرو بزنید.

نظرات

  • 1402/04/19

    مطلبتون عالی بود ممنون

    پاسخ

ارسال نظر

شما اجازه ثبت نام ندارید

Reset Password