آدرس : تهران،میرداماد،پلاک 6

تلفن : 22909846-021

مقایسه عمیق بین شیدینگ لب و تزریق ژل لب |آرایشگاه در میرداماد

شیدینگ لب در آرایشگاه در میرداماد ، دترلند

وقتی صحبت از بهبود ظاهر لب ها می شود، گزینه های زیادی برای انتخاب وجود دارد. دو انتخاب محبوب شیدینگ لب و تزریق ژل لب است. اگر به دنبال راهی برای تقویت لب های خود در آرایشگاه در میرداماد هستید و به این گزینه ها فکر می کنید، این مقاله برای شما مناسب است.

مقایسه بین شیدینگ لب و تزریق ژل لب

قبل از اینکه وارد مقایسه شویم، ابتدا آرایشگاه مد نظر خود را معرفی می کنیم: “آرایشگاه در میرداماد” . میرداماد محله‌ای شلوغ در تهران، ایران است که به‌خاطر خریدهای لوکس، رستوران‌های سطح بالا، و خدمات زیبایی درجه یک شهرت دارد. اگر به دنبال آرایشگاه در میرداماد هستید، ناامید نخواهید شد. این محله خانه تعدادی از بهترین آرایشگاه های شهر از جمله سالن زیبایی دترلند است.

 

شیدینگ لب

شیدینگ لب یک تکنیک میکروپیگمنتیشن در زیبایی است که شامل استفاده از یک تفنگ کوچک تتو برای رسوب رنگدانه بر روی لب‌ها و ایجاد یک رنگ طبیعی لب است. این روش معمولاً حدود دو ساعت طول می کشد و حدود دو تا سه سال دوام دارد.

مزایای شیدینگ لب در میکروپیگمنتیشن

یکی از مزایای شیدینگ لب این است که رنگ لب را با ظاهر طبیعی ایجاد می کند . این موضوع می تواند ظاهر کلی چهره شما را بهبود ببخشد. همچنین یک گزینه عالی برای کسانی است که می خواهند در زمان آرایش روزانه خود صرفه جویی کنند، زیرا رنگ لب از قبل انتخاب شده است و به کار رفته است.

با این حال، یکی از نکات منفی شیدینگ لب این است که می تواند دردناک باشد. این روش شامل یک سوزن است که باعث ناراحتی، به خصوص برای افرادی که پوست حساسی دارند، می گردد. علاوه بر این، اگر این روش به درستی و توسط افراد ماهر و متخصص انجام نشود، خطر عفونت و جای زخم وجود دارد.

شیدینگ لب در آرایشگاه در میرداماد

هنگامی که به دنبال آرایشگاهی در میرداماد هستید که شیدینگ لب را ارائه می دهد، انتخاب یک متخصص معتبر با تجربه در تتو و  زیبایی بسیار مهم است. با انجام خدمات میکروپیگمنتیشن در سالن زیبایی دترلند از این موضوع اطمینان حاصل نمایید.

تزریق ژل لب یا فیلر به لب ها

تزریق ژل لب شامل تزریق یک پرکننده یا فیلر مانند اسید هیالورونیک به لب ها است . این امر برای افزایش حجم لب ها و افزایش زیبایی آن ها انجام می گردد. این روش معمولاً حدود 30 دقیقه طول می کشد و حدود شش ماه تا یک سال دوام دارد.

مزیت تزریق ژل لب

یکی از مزایای تزریق ژل لب این است که روشی سریع و نسبتاً بدون درد برای بهبود ظاهر لب ها است. عمل زیبایی تزریق ژل به لب ها باید توسط دکتر متخصص انجام شود . علاوه بر این شما باید از اصالت فیلر و ابزار مورد استفاده توسط پزشک مربوطه ، اطمینان حاصل نمایید. پزشک ابتدا بسته به نوع لب ها با یک مداد سفید رنگ، جاهایی از لب را که نیاز به حجیم شدن را دارد علامت می زند . سپس با سوزن مخصوص فیلر را درون لب تزریق می نماید.

 

با این حال، یکی از نکات منفی تزریق ژل لب این است که می تواند گران باشد، به خصوص اگر می خواهید نتایج را در طولانی مدت حفظ کنید. علاوه بر این، اگر این روش به درستی انجام نشود، خطر واکنش آلرژیک و عفونت وجود دارد.

مقایسه کلی

هنگام مقایسه شیدینگ لب و تزریق ژل لب، موارد مختلفی را باید در نظر بگیرید. از جمله این موارد و نکات به شرح زیر است:

شکل ظاهری

با شیدینگ لب ها رنگ لب، طبیعی به نظر می رسد. در حالی که تزریق ژل ، به لب ها حجم و فرم می دهد. هر دو می توانند ظاهر لب ها را بهبود بخشند، اما نتایج متفاوت است.

مدت زمان ماندگاری 

ماندگاری شیدینگ لب حدود دو تا سه سال طول می کشد. در حالی که ماندگاری تزریق ژل لب حدود شش ماه تا یک سال طول می کشد. اگر به دنبال راه حلی با ماندگاری بیشتر هستید، شیدینگ یا شیدینگ لب ممکن است انتخاب بهتری نسبت به فیلر لب باشد.

هزینه ها

معمولا شیدینگ لب گران است. اما ماندگاری آن بیشتر از تزریق ژل لب است و در دراز مدت آن را به یک راه حل مقرون به صرفه تبدیل می کند. تزریق ژل لب ممکن است مقرون به صرفه تر باشد. اما برای حفظ نتایج به درمان های نگهدارنده نیاز دارد.

درد

شیدینگ لب می تواند دردناک باشد، در حالی که تزریق ژل لب نسبتاً بدون درد است. اگر تحمل درد پایینی دارید، تزریق ژل لب ممکن است انتخاب بهتری باشد.

خطر احتمالی عفونت و حساسیت

هر دو روش، هم تزریق ژل و هم شیدینگ لب با خطر عفونت، جای زخم و واکنش های آلرژیک همراه هستند . البته این مشکل زمانی رخ می دهد که هر دو روش به درستی عمل همراه هستند. انتخاب یک متخصص معتبر با تجربه در روش انتخابی بسیار مهم و موثر است.

نتیجه

در نتیجه، هم شیدینگ لب و هم تزریق ژل لب راه های محبوبی برای تقویت لب هستند. خدمات تزریق ژل لب را باید در کلینیک های پوست مو و زیبایی دریافت نمایید. اما خدمات میکروپیگمنتیشن و شیدینگ لب را از متخصصان تتو کار در زمینه شیدینگ لب و … در سالن زیبایی دترلند بخواهید.

جهت مشاهده نمونه کار های میکروپیگمنتیشن در سالن زیبایی دترلند اینجا کلیک نمایید. برای آموزش خدمات شیدینگ لب اینجا سری بزنید.

ارسال نظر

شما اجازه ثبت نام ندارید

Reset Password