آدرس : تهران،میرداماد،پلاک 6

تلفن : 22909846-021

44 مدل ناخن فرنچ گلدونی پرطرفدار و محبوب سلبریتی ها

مدل ناخن فرنچ گلدونی یا طرح ناخن کایلی جنر و بالرین به همراه انواع طرح فرنچ

طرح ناخن فرنچ، خودش انواع مختلف و رنگ های متنوعی را دارد. به طور کلی طرح ناخن فرنچ خودش دنیای گسترده ای دارد. به طوری که در مباحث دوره آموزش کاشت ناخن، جزو یکی از سروفصل های مهم محسوب می شود. طرح ناخن فرنچ بسیار محبوب است. در این مقاله از سالن زیبایی دترلند، می خواهیم طرح ناخن فرنچ گلدونی را به شما معرفی کنیم.

نمونه کار های خدمات ناخن سالن زیبایی ما

مدل ناخن فرنچ گلدونی چگونه بر روی ناخن زده می شود؟

به طور کلی مدل ناخن فرنچ به این صورت است که بلندی ناخن را رنگ دیگری می زنند و رنگ ناخن که با پوست در تماس است، معمولا هلویی و رنگ پوست می شود. وقتی که فرنچ ناخن بلند ترند شد، نام های طرح ناخن فرنچ مربی ، فرنچ گرد و مدل ناخن فرنچ گلدونی نیز باب شد. کاشت ناخن مدل فرنچ (French Manicure) یک نوعی از خدمات طراحی ناخن است که باعث می‌شود طرحی طبیعی، شیک و ظریف بر روی ناخن‌ها ایجاد شود. در این مدل، نوک ناخن‌ها به رنگ سفید و بخش پایه‌ای آن‌ها به رنگی طبیعی پوشانده می‌شود. در ادامه مراحل طرح ناخن فرنچ گلدونی را برای شما شرح داده ایم:

طراحی ناخن گلدونی یا کاشت ناخن بالرین

 

  1. آماده‌سازی ناخن‌ها
    • ناخن‌ها را از هر گونه لاک یا رنگ قبلی پاک کنید.
    • ناخن‌ها را با پالیش، شکل دهید و اندازه آن‌ها را تنظیم کنید. این کار به وسیله سوهان برقی نرم نیز قابل انجام است.
  1. پوشش ناخن با پایه ناخن
    • اگر ناخن‌ها ضعیف یا آسیب‌دیده هستند، از یک لایه نازک پایه‌ناخن استفاده کنید تا ناخن‌ها را تقویت کنید. می توانید از محلول ضد قارچ نیز در این مرحله استفاده کنید.
  2. نصب اکریلیک یا ژل
    • شروع به ایجاد لایهٔ اکریلیک یا ژل کریستالی بر روی ناخن کنید. این لایهٔ اکریلیک یا ژل، به عنوان پایهٔ ناخن عمل می‌کند. در مدل ناخن فرنچ گلدونی، این لایه همان رنگ هلویی و یا طبیعی بر روی ناخن است.
  3. افزودن اکریلیک یا ژل سفید به نوک ناخن
    • با استفاده از اکریلیک یا ژل سفید، نوک ناخن را تا حدود 1/3 طول ناخن پوشش دهید. این قسمت به عنوان نوک سفید مدل فرنچ خواهد بود. حال اگر بخواهید روی ناخن را طرح فرنچ گلدونی ایجاد کنید، در مرحله سوهان کشی باید شکل بالای ناخن ها مربعی باشد و از طول کل ناخن، اندکی کوتاه تر باشد.
  4. ساختن پیچیدگی ناخن
    • با استفاده از اکریلیک یا ژل مات، پیچیدگی مابین نوک سفید و پایهٔ ناخن را ایجاد کنید تا انتقال طبیعی بین دو رنگ به وجود آید.
  5. اصلاح و شکل دهی
    • پس از خشک شدن لایه‌های اکریلیک یا ژل، ناخن‌ها را شکل دهید و سطح آن‌ها را صیقل دهید تا صاف شوند.
  6. لایه آخر؛ تاپ‌کات (Top Coat)
    • با استفاده از لایه‌ای از تاپ کات شفاف، روی ناخن ها، بزنید تا سطحی و جلوه ای زیبا به ناخن‌ها ببخشید و طراحی را حفظ کنید.
  7. تمیز کردن و ترتیب دهی
    • اطراف ناخن‌ها را از اکریلیک یا ژل‌های اضافی پاک کنید.
    • دست‌ها را با آب و صابون بشویید و خشک کنید.

این مراحل عمومی برای کاشت ناخن مدل فرنچ هستند، اما برای دقت بیشتر و بهترین نتیجه، بهتر است از تخصصی‌ترین فنیک‌ها و محصولات بهره ببرید و در صورت امکان به یک ناخن کار ماهر مراجعه کنید.

مرتبط با مطلبی که می خوانید: جدیدترین مدل ناخن تابستانه دخترانه شیک چه رنگی است؟ دترلند

نکته مهم در طراحی ناخن فرنچ گلدونی

همانطور که در مراحل کاشت ناخن فرنچ گلدونی گفتیم، باید نوک اخن ها را به گونه ای سمباده کشی کنیم، که پهنای آن از پایین ناخن ها، باریک تر باشد. همین مدل، به ناخن ها حالت گلدونی می دهد. یعنی مانند یک گلدان، ناخن را شکل می دهید. حال اگربخواهید که به طرح ناخن گلدونی خود، مدل ناخن فرنچ اضافه کنید، باید به کمک قلمو یا اسفنج سیلیکونی، فقط لبه های ناخن را به رنگ سفید یا هر رنگی که دوست دارید، بکشید. مانند ویدئوی زیر:

مدل ناخن فرنچ گلدونی کوتاه

طبق سلیقه های مشتریان و زیباجویان عزیز و تلفیق هنر و خلاقیت ناخن کاران ماهر در سالن های زیبایی خدمات ناخن تهران، انواع متنوعی از مدل ناخن فرنچ روی کار آمده است. از جمله آن ها ، مدل ناخن فرنچ گلدونی کوتاه است. در این طرح، نوک ناخن می تواند هم گرد باشد و هم مربعی؛ فقط طول ناخن کوتاه است. این مدل ناخن فرنچ بیشتر با ناخن هایی می آید که سطح برآمده دارند و بدون نیاز به میزان پودر یا ژل زیاد، خودشان حالت زیبایی دارند.

مرتبط با مطلبی که می خوانید: طراحی ناخن فرنچ؛ رازهای به دست آوردن ناخن های شیک و زیبا

مدل ناخن فرنچ گلدونی بلند

اگر از افرادی باشید که ناخن های بلند و کشیده را دوست دارید، یا اینکه انگشتان دست شما کمی کپل یا زمخت است، می توانید برای جبران آن، از مدل ناخن فرنچ گلدونی بلند استفاده کنید. خواهان طرح ناخن فرنچ گلدونی بلند، بیشتر دختران جوانی است که کارهای کمتری در خانه برای انجام دارند. یعنی بهتر است بگویم، ناخن فرنچ بلند، در کارهای خانه داری دوام نمی آورد و لب پر شده و می شکند. به همین دلیل است که اکثر مشتریان خانه دار، طرح ناخن فرنچ گلدونی کوتاه را می پسندند. در مقابل، اکثر دختران و بانوانی که با کارهای زیاد روزمره سرو کار ندارند، طرح ناخن فرنچ گلدونی بلند را انتخاب می کنند.

دوره آموزش کاشت و طراحی ناخن با ارائه مدرک فنی حرفه ای، در آموزشگاه آرایشگری دترلند

در ادامه 44 مدل ناخن فرنچ گلدونی بلند و کوتاه را برای شما آورده ایم. همه این طرح ها توسط ناخن کاران حرفه ای در سالن زیبایی دترلند، قابل اجرا می باشد. چه بسا از این ها نیز بهتر.

ارسال نظر

شما اجازه ثبت نام ندارید

Reset Password