آدرس : تهران،میرداماد،پلاک 6

تلفن : 22909846-021

لیفت و لمینت مژه و مزایای آن

لیفت و لمینت مژه ها

یکی از راه های مراقبت از مژه ها ، انجام خدمات لیفت و لمینت مژه ها است . خدمات مربوط به مژه ها خیلی حساس است . زیرا چشم و مژه ها یکی از حساس ترین اعضای بدن به حساب می آید . بنابراین باید قبل از انجام آن حتما یک سری نکات مهم در مورد لیفت و لمینت مژه و مزایای آن بدانید .

لیفت مژه چیست؟

یکی از راه های زیبایی مژه و تقویت آن ها است . لیفت مژه ها نه تنها به مژه ها ضرری نمی رساند . بلکه باعث تقویت و پرپشت شدن آن ها می شود . اگر یک بار مژه های خود را لیفت کنید ، پس از اینکه مزایای آن را حس کردید ، دیگر به سراغ خدمات اکستنشن مژه ها نمی روید . به کمک لیفت مژه ، مژه ها بلند تر نشان داده می شوند . علاوه براین با لیفت ، مژه ها مرتب تر و فر می شوند .

مراحل انجام لیفت مژه ها

برای انجام این کار ، باید مواد لازم جهت لیفت و لمینت مژه تهیه کنیم . ابتدا یک لایه سیلیکونی به پشت پلک ها می چسبانیم . سپس  در چند مرحله مواد را بر روی مژه ها می زنیم . به طوریکه مژه ها را رو به بالا و بر روی همان سیلیکون ، با شانه های مخصوص فیکس می کنیم .

مرحله اول: ابتدا به کمک نوعی چسب مخصوص مژه ها را فیکس می کنیم . مدت زمان ماندن مواد چسبی در مرحله اول ، بستگی به ضخامت مژه ها و کوتاه یا بلند بودن آن ها دارد .

مرحله دوم: باید چسب از روی آن پاک شود و مواد مرحله دو به آن اضافه شود . مواد مرحله دوم معولا نوعی لوسیون و حالت دهنده مژه ها هستند . مدت زمانی که مواد حالت دهنده مژه باید بر روی مژه ها بماند بیشتر از مرحله قبلی است . برخی موارد مدت لازم سپری می شود ولی نتیجه مطلوب نیست . پس مجددا باید از مواد بر روی مژه ها بزنیم و باز هم زمان بگذاریم .

لیفت و لمینت مژه ها

مرحله سوم: در مرحله نهایی باز هم مواد مرحله قبل را از مژه ها پاک می کنیم و مواد فیکس کننده را بر روی مژه ها با شانه مخصوص مژه ها بر روی آن ها می زنیم .

مزایای لیفت مژه ها

  • زیباتر شدن و فر شدن طبیعی مژه ها
  • تقویت مژه ها
  • 20 تا 40 درصد مژه ها ضخیم تر می شوند.

لمینت مژه چیست؟

خدمات لمینت مژه مانند لیفت مژه ها است . با این تفاوت که در مرحله آخر به خواست مراجعه کننده ، مژه ها را رنگ می کنیم . علاوه بر این در برخی موارد ، از مواد بوتاکس و تقویتی دیگر مژه ها نیز در لمینت مژه ها استفاده می شود .

لیفت و لمینت مژه ها

ماندگاری لیفت و لمینت مژه ها

مدت زمان انجام لیفت و لمینت مژه ها حدودا 1 ساعت طول می کشد . اما نکته قابل توجه این است که 6 تا 12 هفته دوام دارد . دوام ماندگاری لیفت و لمینت مژه ها به دوره رشد مژه ها بستگی دارد . پس تا زمانی که مژه های جدید رشد کنند ، لمینت مژه ها را مشاهده می کنید . بهتر است ترمیم لیفت و لمینت مژه ها معمولا پس از 4 تا 6 هفته انجام دهید .

در سالن زیبایی دترلند ، خدمات زیبایی مژه از جمله لیفت و لمینت مژه ها با بهترین مواد با کیفیت ارائه می گردد .

ارسال نظر

شما اجازه ثبت نام ندارید

Reset Password