آدرس : تهران،میرداماد،پلاک 6

تلفن : 22909846-021

5 دلیل صاف نشدن مو بعد از کراتین که اکثر کراتینه کارها به شما نمی گویند

دلایل صاف نشدن مو بعد از کراتین مو

درمان کراتینه یک روش محبوب صاف کردن مو است. که در طول سال ها محبوبیت زیادی به دست آورده است. این یک فرآیند نیمه دائمی صاف کردن مو است. که از کراتین، پروتئین موجود در مو، برای صاف کردن و احیا کردن موها استفاده می کند. در این مقاله برای شما شرح می دهیم که چرا اکثر کراتینه کار ها دلایل اصلی صاف نشدن مو بعد از کراتین مو را به شما نمی گویند.

چرا بعد از کراتینه، مو ها صاف نمی شوند؟

فواید کراتین مو در بهترین سالن کراتینه تهران

فواید کراتین مو در بهترین سالن کراتینه تهران

درمان کراتینه را می توان در خانه انجام داد، اما همیشه بهتر است آن را در سالن زیبایی انجام دهید. تا از نتایج مناسب اطمینان حاصل کنید. با این حال، بسیاری از مردم گزارش کرده اند که موهایشان پس از درمان کراتینه صاف نشده است. در این مقاله به دلایل صاف نشدن موها بعد از کراتینه درمانی می پردازیم. و اینکه بهترین سالن زیبایی در تهران چگونه می تواند به شما در رسیدن به نتایج دلخواه کمک کند.

  1. محصولات بی کیفیت

یکی از دلایل اصلی صاف نشدن موها پس از کراتینه درمانی استفاده از محصولات بی کیفیت است. بسیاری از سالن های زیبایی برای صرفه جویی در هزینه از محصولات ارزان قیمت استفاده می کنند. اما این محصولات نتایج مطلوبی را ارائه نمی دهند. بهترین سالن زیبایی در تهران از محصولات کراتینه با کیفیت بالا استفاده می کند. که به طور خاص برای صاف کردن مو طراحی شده اند.

  1. کراتینه کار های بی تجربه

یکی دیگر از دلایل صاف نشدن مو بعد از کراتین ،  عدم تجربه آرایشگر است. درمان کراتینه یک فرآیند ظریف است که نیاز به مهارت و تخصص دارد. بسیاری از سالن های زیبایی آرایشگران بی تجربه ای را استخدام می کنند. که دانش و تخصص لازم برای انجام صحیح درمان را ندارند. بهترین سالن زیبایی در تهران یعنی دترلند دارای تیمی از آرایشگران مجرب و ماهر است. که سالها تجربه در انجام کراتینه درمانی دارند.

  1. برنامه نامناسب

 از دیگر دلایل صاف نشدن مو بعد از کراتین درمان کراتینه برای دستیابی به نتایج مطلوب نیاز به اعمال مناسب دارد. اگر برنامه به درستی انجام نشود، ممکن است درمان آنطور که در نظر گرفته شده است کارساز نباشد. بسیاری از سالن های زیبایی از روند مناسب استفاده نمی کنند. که می تواند منجر به نتایج رضایت بخش شود. دترلند، بهترین سالن زیبایی در تهران برای اطمینان از اینکه درمان به درستی انجام می شود، روند درخواست سختی را دنبال می کند.

آیا موارد دیگری در صاف نشدن مو بعد کراتین موثر هستند؟

  1. مراقبت های بعدی نادرست

از دلایل دیگر صاف نشدن مو بعد از کراتین مراقبت های بعد از آن بخش مهمی از درمان کراتینه است. اگر بعد از درمان به درستی از موها مراقبت نشود، نتایج ممکن است آنطور که در نظر گرفته شده دوام نیاورند. بسیاری از سالن‌های زیبایی دستورالعمل‌های مناسبی را برای مراقبت‌های بعدی به مشتریان خود ارائه نمی‌دهند. که می‌تواند منجر به عدم کارکرد صحیح درمان شود. دترلند، بهترین سالن زیبایی در تهران دستورالعمل های دقیق مراقبت های پس از درمان را به مشتریان خود ارائه می دهد. تا اطمینان حاصل شود که درمان تا حد امکان ادامه دارد.

  1. نوع مو

از دیگر دلایل صاف نشدن مو بعد از کراتین مو ، نوع مو نیز یکی از عوامل موفقیت درمان کراتینه است. برخی از انواع مو نسبت به سایرین نسبت به درمان مقاوم‌تر هستند. افرادی که موهای درشت و مجعد دارند ممکن است نتایج مشابهی با افرادی که موهای صاف و نازک دارند نبینند. دترلند، بهترین سالن زیبایی در تهران هنگام انجام کراتینه تراپی نوع مو را در نظر می گیرد و بر اساس آن درمان را تنظیم می کند.

بررسی تاریخچه کراتینه مو

کراتین سالهاست که در محصولات مراقبت از مو استفاده می شود. این پروتئینی است که به طور طبیعی در مو، ناخن و پوست ما وجود دارد. استفاده از کراتین در درمان مو با توسعه درمان کراتینه برزیل (BKT) در اوایل دهه 2000 آغاز شد. از آن زمان، کراتینه درمانی به طور فزاینده ای در سالن های سراسر جهان محبوب شده است. دترلند بهترین سالن زیبایی در تهران در خط مقدم انقلاب کراتینه درمانی در ایران بوده و جدیدترین و پیشرفته ترین درمان ها را به مشتریان خود ارائه می دهد.

تاریخچه کراتین را می توان به تمدن های باستانی نسبت داد. در مصر باستان، زنان از مخلوط عسل و عصاره گیاهان برای صاف و صاف کردن موهای خود استفاده می کردند. این مخلوط حاوی کراتین بود که به طور طبیعی در عصاره گیاهان وجود داشت. به همین ترتیب، در یونان باستان، زنان از مخلوط روغن زیتون و گیاهان برای درمان موهای خود استفاده می کردند. که حاوی کراتین نیز بود.

استفاده مدرن از کراتین در محصولات مراقبت از مو در اوایل دهه 2000 با توسعه BKT آغاز شد. BKT توسط یک آرایشگر برزیلی به نام Marcia Teixeira ساخته شده است. این درمان برای صاف و صاف کردن موهای مجعد و مجعد با استفاده از محلولی که حاوی کراتین است طراحی شده است. BKT در برزیل بسیار محبوب شد. و به سرعت در کشورهای دیگر گسترش یافت.

چشم اندازی به نحوه توسعه روش های درمان کراتینه

از زمان توسعه BKT، بسیاری از درمان های کراتینه دیگر توسعه یافته اند. برخی از این درمان ها از انواع مختلفی از کراتین استفاده می کنند. مانند کراتین هیدرولیز شده که شکل تصفیه شده تری از کراتین است که بهتر جذب مو می شود. سایر درمان ها از ترکیب کراتین و سایر مواد مانند اسیدهای آمینه و ویتامین ها برای بهبود سلامت و ظاهر مو استفاده می کنند.

بهترین سالن زیبایی در تهران انواع درمان های کراتینه از جمله BKT و سایر درمان های پیشرفته را ارائه می دهد. این سالن از محصولات کراتینه با کیفیت بالا استفاده می کند که به طور خاص فرموله شده اند تا بهترین نتیجه را برای انواع مو ارائه دهند. این سالن همچنین دارای تیمی از استایلیست های مجرب و ماهر است که در مورد جدیدترین تکنیک های کراتینه درمانی آموزش دیده اند.

در نتیجه، کراتین سابقه طولانی در استفاده در محصولات مراقبت از مو دارد. که قدمت آن به تمدن های باستانی باز می گردد. استفاده مدرن از کراتین در درمان مو با توسعه BKT در اوایل دهه 2000 آغاز شد. از آن زمان، بسیاری از درمان‌های کراتینه دیگر ایجاد شده‌اند. که گزینه‌های مختلفی را برای افرادی که به دنبال صاف کردن و صاف کردن موهای خود هستند، ارائه می‌کنند. دترلند، بهترین سالن زیبایی در تهران در خط مقدم انقلاب کراتینه درمانی در ایران بوده و جدیدترین و پیشرفته ترین درمان های موجود را به مشتریان خود ارائه می دهد.

سخن پایانی

در نتیجه، درمان کراتینه یک تکنیک محبوب صاف کردن مو است. که در صورت انجام صحیح می تواند نتایج عالی را ارائه دهد. با این حال، بسیاری از سالن های زیبایی درمان را به درستی انجام نمی دهند که منجر به نتایج نامطلوب می شود و همین باعث صاف نشدن مو بعد از کراتین می شود.

اگر می خواهید تفاوت بین کراتینه مو و بوتاکس مو را بدانید اینجا این مقاله را مطالعه نمایید.

بهترین سالن زیبایی در تهران یعنی دترلند از محصولات باکیفیت استفاده می‌کند. آرایشگران مجرب دارد، مراحل سخت‌گیری را دنبال می‌کند، دستورالعمل‌های مراقبت پس از آن را ارائه می‌دهد و در کراتینه‌تراپی، نوع مو را در نظر می‌گیرد. اگر می خواهید با کراتینه درمانی به بهترین نتیجه برسید به بهترین سالن زیبایی در تهران مراجعه کنید. در سالن زیبایی دترلند می توانید نوبت خود را رزرو نمایید. علاوه بر این برای گذراندن دوره آموزش حرفه ای کراتینه و صافی مو با دستگاه ها تراپی مو اینجا سری بزنید.

ارسال نظر

شما اجازه ثبت نام ندارید

Reset Password