آدرس : تهران،میرداماد،پلاک 6

تلفن : 22909846-021

آیا شناختی از جنس مو های خود دارید؟ | انواع جنس مو

انواع جنس مو از نر دترلندی ها

وقتی صحبت از مو می شود، انواع جنس مو نقش مهمی در تعیین ظاهر، حالت و رفتار مو و ماها دارد. در تهران بهترین سالن زیبایی قادر است تا به مشتریان این حس را القا کند که جنس موی خود را درک کنند . از این رو سالن زیبایی دترلند ، راهکارهای مناسبی برای حالت دادن و حفظ هر نوع جنس مو ارائه می دهند . با شناخت بافت‌های مختلف مو، سالن دترلند راهکارها ، محصولات و تکنیک‌های آرایش مناسب را برای انواع مو ها ارائه می دهد.

تعریف انواع جنس مو برای انتخاب خدمات مو و گرفتن بهترین نتیجه

جنس مو به قطر هر تار مو اشاره دارد. می تواند از ریز تا درشت متغیر باشد. شناخت انواع جنس مو در هنگام حالت دادن به موها و همچنین انتخاب محصولات مناسب برای آن بسیار حائز اهمیت است.

بهترین سالن زیبایی تهران انواع جنس مو به شرح زیر برای شما عزیزان توضیح داده شده است:

جنس موهای ظریف در بین انواع جنس مو

موی ظریف با قطر کم تعریف می شود. به این معنی که هر تار مو  ظریف است و مستعد آسیب می باشد. این انواع جنس مو صاف و فاقد حجم است. بهترین سالن زیبایی در تهران تکنیک های آرایشی را ارائه می دهد که به ایجاد حجم و پرپشتی برای موهای نازک کمک می کند. این مواد عالی شامل مواد پروتئینه به صورت اسپری های حجم دهنده مو و موس های حجم دهنده هستند. علاوه بر این، سالن ممکن است محصولات مراقبت از موی سبک وزن را توصیه کند که موهای ظریف را سنگین نمی کند.

جنس موی متوسط

موهای متوسط نه خیلی نازک و نه خیلی درشت هستند. معمولا این جنس از مو ها را همه کاره می گویند. به طوری که می توان آن ها را به روش های مختلف مدل داد. بهترین سالن زیبایی در تهران طیف وسیعی از گزینه های حالت دهی را برای موهای با قطر متوسط ارائه می دهد. این گزینه ها شامل موهای بلند، کوتاه و یا فر می باشند. سالن زیبایی دترلند همچنین ممکن است محصولات مراقبت از مو را توصیه کند که برای این جنس مو مناسب هستند. مانند شامپوها و نرم کننده هایی که بدون سنگین کردن مو، موها را آبرسانی می کنند.

جنس موهای زبر

موهای درشت قطر زیادی دارند و ضخیم تر از موهای نازک یا متوسط هستند. این جنس مو متمایل به وز است و مدیریت آن دشوار است. بهترین سالن زیبایی در تهران یعنی دترلند درمان ها و گزینه های آرایشی را ارائه می دهد که به رفع موخوره و درخشندگی موهای زبر کمک می کند. این روش ها شامل کراتینه مو ، ماسک های حالت دهنده عمیق و حرفه ای، روغن های طبیعی مخصوص موهستند که سبب صاف و آبرسانی مو می گردند.

جنس موهای مجعد

موهای مجعد با یک الگوی منحصر به فرد از امواج، کویل یا مارپیچ مشخص می شود. این انواع جنس مو خشک و مستعد وز است. سالن زیبایی دترلند طیف وسیعی از گزینه های حالت دهی را برای موهای مجعد ارائه می دهد. از جمله مدل های پیچ و تاب، قیطونی و مدل های خیس. علاوه بر این، سالن دترلند محصولاتی را توصیه می کند که به طور خاص برای موهای مجعد و وز فرموله شده اند. مانند نرم کننده ها، کرم های فر، و ژل هایی که به تعریف فر و کاهش موخوره کمک می کنند.

جنس موی موج دار

خدمات رنگ مو در سالن هایلایت تهران

خدمات رنگ مو در سالن هایلایت تهران

موهای موج دار با امواج شل و ملایم مشخص می شوند که به موها حجم و بافت می بخشد. این انواع جنس مو متمایل به وز و مستعد گره خوردن است. بهترین سالن زیبایی در تهران یا دترلند، گزینه های آرایشی که به تقویت بافت طبیعی موهای موج دار کمک می کند. این موارد شامل امواج ساحلی، سبک‌های ژولیده و نیمه ژولیده و یا نیمه مرتب باشد. علاوه بر این، سالن دترلند محصولاتی را توصیه می کند که به تعریف امواج و کاهش موخوره کمک می کند.

جنس موهای صاف

موهای صاف با فقدان فر یا موج مشخص می شود. این نوع جنس مو براق و درخشان است. اما در برخی مواقع مستعد چرب شدن نیز است . سالن زیبایی دترلند، گزینه های آرایشی را ارائه می دهد که از آسیب به حجم و جنس موهای صاف جلوگیری می کند. این گزینه ها شامل صاف کننده های براق و کات های لایه ای می باشد. علاوه بر این، سالن دترلند محصولاتی را توصیه می نماید که به حفظ درخشش طبیعی موهای صاف بدون سنگین کردن آن می گردد.

آموزش خدمات مو

مجموعه دترلند شامل یک آموزشگاه آرایشگری است که پس ازبرگزاری دوره آموزشی در لاین خدمات زیبایی مورد نظر ، به هنرجویان عزیز ، مدرک معتبر فنی حرفه ای و قابل ترجمه ارائه می دهد. بدین ترتیب اگر شما عزیزان علاقمند به یادگیری این حرفه پولساز و پرطرفدار هستید ، اینجا سری بزنید و سرفصل های آموزش خدمات مو را مشاهده نمایید.

سخن پایانی

در پایان، درک و شناخت انواع جنس مو برای حفظ موهای سالم و زیبا بسیار مهم است. علاوه بر این با دانستن این موضوع که جنس موهای شما از کدام است ، به راحتی می توانید روش درمان مو های آسیب دیده خود را انتخاب نمایید. یا حتی مدل موی مناسب با جنس موی خود را رنگ مویی که موهایتان را خراب نکند به سادگی انتخاب کنید و از این انتخاب و تصمیم خود نهایت لدت را ببرید. در سالن زیبایی دترلند، انواع جنس مو وجود دارد که برای هر نوع مو مناسب است و طیف وسیعی از درمان‌ها و گزینه‌های حالت دادن به آن‌ها وجود دارد.

چه موهای ظریف، متوسط یا ضخیم داشته باشید، مشاوران لاین موی دترلند برای انتخاب خدمات موی شما در خودمت شما هستند و بهترین مشاوره را به شما خواهند داد.

ارسال نظر

شما اجازه ثبت نام ندارید

Reset Password