آدرس : تهران،میرداماد،پلاک 6

تلفن : 22909846-021

آموزش کوتاهی مو مدل چتری پرده ای در خانه؛ سالن زیبایی دترلند

آموزش کوتاهی مو چتری پرده ای در خانه

آیا برای ظاهری تازه و مد روز آماده اید؟ کوتاهی مو مدل چتری پرده ای در خانه بهترین انتخاب برای خوش فرم کردن مدل موهای شما هستند. با راهنمایی درست و کمی اعتماد به نفس، می توانید این مدل موی شیک و همه کاره را در راحتی خانه خود به دست آورید. در این مقاله، آموزش جامع “کوتاه کردن جلوی مو” یا آموزش کوتاهی مو چتری پرده ای در منزل را در اختیار شما قرار می دهیم که همه چیزهایی را که باید در مورد دستیابی به چتری های پرده ای دوست داشتنی بدانید را پوشش می دهد. بنابراین، بیایید شروع کنیم!

اگر شما موهای کم پشتی دارید می توانید برای انتخاب مدل کوتاهی مو، مقاله ایده های مدل کوتاهی مو برای موهای کم پشت و نازک را مطالعه نمایید.

مراحل کوتاهی مو مدل چتری پرده ای در خانه

کوتاهی مو مدل چتری پرده ای معمولا آسان است و خود شما می توانید مدل کوتاهی مو چتری در منزل را برای خودتان انجام دهید. بدین ترتیب مراحل کوتاهی مو مدل چتری پرده ای در منزل را در ادامه با ذکر جزئیات و ویدئوی آموزشی، برای شما آورده ایم. به دقت آن ها را بخوانید و طبق دسورالعمل برای کوتاه کردن جلوی موی سر خود اقدام نمایید.

انواع کوتاهی مو تا سرشانه را در مقاله انواع مدل کوتاهی مو تا سرشانه در سالن زیبایی دترلند مشاهده کنید.

بخش 1: آماده شدن برای کوتاه کردن مو مدل چتری پرده ای

قبل از اینکه در خانه به آموزش کوتاه کردن مو مدل چتری پرده ای خود بپردازید، مطمئن شوید که ابزار زیر را آماده کرده اید:

• قیچی موی تیز
• یک شانه دندانه ریز
• گیره یا کش مو
• یک آینه دستی
• یک بطری اسپری با آب یا آب پاش
• صبر و اعتماد به نفس

بخش 2: مدل کوتاهی مو چتری مناسب را انتخاب کنید

مدل کوتاهی جلوی مو چتری

مدل کوتاهی جلوی مو چتری

بیش از یک راه برای مدل دادن به چتری های پرده ای وجود دارد، بنابراین تصمیم گیری در مورد ظاهری که می خواهید به آن برسید ضروری است. در اینجا چند نوع مدل موی کوتاه چتری پرده وجود دارد که باید در نظر بگیرید:

کوتاهی مو مدل چتری پرده ای کلاسیک: بلند، نرم و کمی از وسط جدا شده اند.

مدل موی کوتاه چتری پرده‌ای Wispy: نسخه‌ای سبک‌تر و نرم‌تر از چتری پرده‌ای برای ظاهری ظریف‌تر.

مدل موی چتری پرده ای ضخیم: با حجم موی جلوی بیشتر، چتری های ضخیم تر و قابل توجه تر، به دنبال حالت های جسورانه تر به نظر برسید.

کوتاهی مو مدل چتری پرده‌ای از کناره‌ها: اگر می‌خواهید مدل موی چتری پرده‌ای کمتر جلوه داشته باشد، سعی کنید چتری‌هایتان را به طرفین بکشید.

بخش 3: آماده کردن موهای خود برای کوتاه کردن مو مدل چتری پرده ای

شستن و خشک کردن: با شستن موهای خود به طور معمول شروع کنید. آن را کاملا خشک کنید تا با موهای تمیز و قابل کنترل کار کنید.

موهای خود را جدا کنید: موهای خود را به وسیله شونه دم باریک و کلیپس نگه دارنده، از وسط جدا کنید؛ زیرا با این کار می توانید اصولی و با اندازه های یکسان، مدل موی کوتاه چتری پرده ای خود را داشته باشید.

در ویدئوی زیر همه این مراحل جهت کوتاهی مو مدل چتری پرده ای را مشاهده نمایید.

بخش 4: قیچی زدن و کوتاه کردن جلوی مو مدل چتری پرده ای

اکنون بخش هیجان انگیز فرا می رسد – برش و کات چتری های پرده خود!

چتری های خود را مدل پرده ای برش دهید: از شانه دندانه ریز خود برای برش دادن موهایی که می خواهید به صورت چتری کوتاه کنید استفاده کنید. اطمینان حاصل کنید که یک قسمت مثلثی با پایه در امتداد قسمت خود و نقطه به سمت پیشانی خود ایجاد کنید.

با برش های کوچک شروع کنید: همیشه بهتر است با چتری‌های بلندتر شروع کنید و در صورت نیاز به تدریج بیشتر کوتاه کنید. با ایجاد برش های کوچک و عمودی روی موها شروع کنید و قیچی را در زاویه نگه دارید تا ظاهری نرم تر داشته باشید.

تکنیک برش: از تکنیک “برش نقطه ای” استفاده کنید، جایی که موها را با زاویه رو به بالا کوتاه می کنید. این یک ظاهر و بافت طبیعی ایجاد می کند.

مدل کوتاهی مو تا سرشانه چتری دخترانه

مدل کوتاهی مو تا سرشانه چتری دخترانه

تعادل و تقارن را بررسی کنید: هر بار که برش می زنید، خود را در آینه بررسی کنید. اطمینان حاصل کنید که هر دو طرف متقارن هستند و در صورت لزوم آن ها را با هم تنظیم کنید.

از برش زدن بیش از حد خودداری کنید: فریب خوردن آسان است، بنابراین این قانون طلایی را به خاطر بسپارید: کمتر از آنچه فکر می کنید نیاز دارید برش بزنید.

چتری ها را خشک نگه دارید: اطمینان حاصل کنید که چتری های شما در حین کوتاهی خشک هستند زیرا موهای خیس بیشتر به نظر می رسند و پس از خشک شدن، کوتاه تر می شوند.

بخش 5: حالت دادن به مدل موی چتری پرده ای

اکنون که با موفقیت کوتاهی مو مدل چتری پرده در خانه خود را برش داده اید، زمان آن رسیده است که آنها را به کمک برس فر حالت دهید.

آموزش کوتاهی مو مدل چتری پرده ای در منزل

آموزش کوتاهی مو مدل چتری پرده ای در منزل

 

مرتبط با مطلبی که می خوانید: مدل کوتاهی مو تا سرشانه برای تعطیلات و مسافرت ها

از اتوی تخت استفاده کنید: برای دستیابی به جلوه چتری پرده کلاسیک، از اتوی صاف استفاده کنید تا کمی خمیدگی در چتری هایتان ایجاد کنید. به آرامی آنها را از صورت خود دور کنید تا ظاهری زیبا و پرپشت به دست آید.

بافت را اضافه کنید: مقدار کمی اسپری بافت دهنده یا موس مو را روی انگشتان خود بمالید و آن ها را از بر روی مدل کوتاه موی چتری پرده ای خود بزنید.

چتری های خود را با سشوار خشک کنید: در حین خشک کردن چتری از یک برس گرد استفاده کنید تا به آنها حجم و فرم بدهید.

بخش 6: نگهداری و مراقبت

کوتاهی مو مدل چتری پرده ای نیاز به نگهداری دارند تا به بهترین شکل ظاهر شوند.

شما می توانید برای دیدن عکس انواع مدل کوتاهی مو تا سرشانه را اینجا مشاهده نمایید.

کوتاه کردن: برای حفظ شکل و طول، چتری های پرده خود را هر چند هفته یکبار کوتاه کنید. همان مراحل قبلی را دنبال کنید، دقت کنید که زیاد برش نزنید.

محصولات مو: از محصولات مراقبت از مو به اندازه کافی استفاده کنید تا از چرب به نظر رسیدن چتری هایتان جلوگیری کنید. محصولات سبک را انتخاب کنید.

روال شستشو: از شستن هر روز چتری خودداری کنید تا از خشک شدن آنها جلوگیری کنید. شامپو خشک می تواند بهترین دوست شما بین شستشو باشد.

بخش 7: استایلیست خودتان باشید

تبریک می گویم! شما با موفقیت یک مدل موی شیک با چتری دخترانه در خانه به خودتان ارائه کرده اید. با کمی تمرین و ابزار مناسب، می‌توانید مهارت‌های خود را اصلاح کنید و سبک‌های مختلف کوتاهی مو چتری را آزمایش کنید. بدین ترتیب آموزش کوتاهی مو مدل چتری پرده ای در خانه را ارائه دادیم.

دوره آموزش کوتاهی مو در آموزشگاه آرایشگری دترلند با ارائه مدرک فنی حرفه ای

آرایشگر خود بودن نه تنها باعث صرفه جویی در هزینه شما می شود، بلکه به شما این امکان را می دهد که کنترل کاملی بر مدل موهای خود داشته باشید. بنابراین، از خلاقیت نترسید و را به ظاهری خاص خود تبدیل کنید.

به یاد داشته باشید که تمرین باعث یادگیری می‌شود و همانطور که با برش چتری‌های خود راحت‌تر می‌شوید، می‌توانید دقیقاً به مدل چتری که می‌خواهید برسید. از ظاهر جدید، مد روز و بدون دردسر شیک خود لذت ببرید!

مدل های دیگر چتری پرده ای را می توانید اینجا ببینید.

نتیجه

در این مقاله آموزش کوتاهی مو مدل چتری پرده ای، را آماده کردیم تا شما را با روند دستیابی به یک مدل موی چتری پرده ای زیبا در خانه آشنا شوید. با ابزار مناسب، یک دست ثابت و کمی تمرین، می توانید بر این مدل موی شیک تسلط داشته باشید و از همه کاره بودن آن لذت ببرید.
بنابراین، پیش بروید و آرایشگر خود باشید. از ترند کوتاهی مو چتری پرده ای استقبال کنید و استایل منحصر به فرد خود را با اعتماد به نفس به نمایش بگذارید. با دانشی که از این آموزش به دست آورده اید، به خوبی در راه دستیابی به مدل موی چتری پرده ای عالی در آسایش خانه خود هستید.

نظرات

  • 1402/06/11

    ریحون

    خیلی نازه این مدل چتری
    من حتما واسه جشن تولد دخترم موهامو چتری پرده ای کوتاه می کنم

    پاسخ
  • 1402/06/12

    نبات

    لطفا مدل های بیشتری بذارید خیلی قشنگن اینا

    پاسخ

ارسال نظر

شما اجازه ثبت نام ندارید

Reset Password