آدرس : تهران،میرداماد،پلاک 6

تلفن : 22909846-021

پاکسازی پوست تخصصی چگونه انجام می شود؟

پاکسازی تخصصی پوست در سالن زیبایی دترلند

یکی از خدمات زیبایی پرطرفدار ، انجام پاکسازی پوست است . پاکسازی پوست عملی است که توسط خیلی از متخصصان پوست و مو و زیبایی ، بیوتی اینفلوئنسر ها و افراد مدعی در زمینه پوست ، به افراد پیشنهاد می شود . پس باید ابتدا بدانیم که منظور از پاکسازی پوست چیست ؟ و باید شما را با پاکسازی اصولی پوست آشنا کنیم . علاوه بر این در این مقاله راه های پاکسازی پوست را به شما معرفی می کنیم .

پاکسازی پوست تخصصی چیست؟

پاکسازی پوست ترکیبی از روش های مراقبت پوست است . مراحل کلی پاکسازی پوست به عبارت است از:

  • اگزفولیشن یا برداشتن سلول های مرده روی سطح پوست
  • پاکسازی آلودگی و چربی ها و مواد اضافی روی پوست
  • کمک به پوست برای تغذیه ، آبرسانی آسان و یا بهبود خونرسانی و یا کلاژن سازی پوست

مرحله اول : برداشتن سلول های مرده پوست

اولین و بیرونی ترین لایه پوستی ، از سلول های شاخی تشکیل شده است . سلول های شاخی پوست ، وظیفه محافظت از پوست در برابر آلودگی ها و بیماری ها و اشعه ها را دارند . طول عمر آن ها معمولا 30 روز یک بار است و همین امر سبب ایجاد لایه سلول های مرده روی سطح پوست می شود . برای از بین بردن انبوه سلول های مرده روی سطح پوست باید از پاکسازی اصولی استفاده کرد.

در گذشته افراد با کیسه و سفیداب پوست صورت خود را می شستند تا صورتشان گل بی اندازد . این گل انداختن همان التهاب پوست است که سبب می شود پوست چروک شود و پیری پوست را به همراه دارد . بنا براین باید پاکسازی پوست تخصصی و به صورت اصولی انجام شود .

مرحله دوم : پاکسازی آلودگی ها ، چربی ها و مواد اضافی روی سطح پوست

برای انجام پاکسازی پوست باید ابتدا انواع پوست را بشناسید . مشاوره فیشیال و پاکسازی پوست ، برای انجام پاکسازی تخصصی پوست ، به مراجعه کننده مشاوره هایی می دهد . سپس تصمیم میگیرند که از کدام دستگاه و مواد و ماسک صورت استفاده کنند . اولین مرحله برای پاکسازی تخصصی پوست در هر شرایطی شستشوی صورت و سپس بخور روی پوست صورت می باشد . با به کار بردن دستگاه های مکش مخصوص لایه ابتدایی پوست را لایه برداری می کنند . فیشیال کار سپس از ماسک های لایه بردار پوست که شامل اسکراب هستند استفاده می کنند . در پایان این مرحله ، مواد و چربی های اضافی روی پوست تقریبا برداشته می شود .

مرحله سوم: استفاده از دستگاه درما اف یا اتوی صورت

این دستگاه هم به صورت بخور می دهد و مسئولیت آبرسانی دارد و هم همزمان چربی های اضافی درون منافذ پوست را آب می کند و آن ها را از منافذ خارج می کند . جال پوست آماده دریافت مواد آبرسان و کلاژن ساز است . معمولا خدمات میکرونیدلینگ تخصصی ، پس از پایان این مرحله انجام می گیرد .

مرحله چهارم : کمک به تغذیه ، آبرسانی پوست و خونرسانی و کلاژن سازی پوست

همان طور که در پایان مرحله قبلی گفتیم ، فیشیال تخصصی ، پوست را شستشو می دهیم که پوست را آماده دریافت مواد مغذی و کلاژن ساز کنیم . در این مرحله باید بسته به نیاز پوست مراجعه کننده ، مواد دارویی مورد نیاز پوست را به خورد پوست دهیم . معمولا از ماسک های صورت در این مرحله استفاده می شود . در بیشتر سالن های زیبایی و کلینیک های تخصصی پوست ، از دستگاه میکرودرم آبریژن استفاده می شود . این تکنیک آبرسان عمیق پوست است و باعث جوانسازی و شادابی پوست می گردد . اگر پاکسازی تخصصی پوست در چندین مرحله انجام شود ، سبب از بین رفتن چروک های ریز صورت می شود .

در پایان برای جذب بیشتر مواد ماسک صورت از ماسک LED استفاده می شود که جذب مواد دارویی را چندین برابر می کنند .

ما چرا باید پاکسازی پوست تخصصی را انجام دهیم؟

در پوست ما غدد چربی وجود دارند که وظیفه آن ها ترشح چربی است . این ترشحات از طریق منافذ پوست به سطح پوست می رسند و سطح پوست را مرطوب نگه می دارند . این رطوبت طبیعی روی سطح پوست ، سلول های مرده ، ذرات گرد و غبار و آلودگی های موجود بر روی سطح پوست را در خود حل می کنند .

با افزایش سن و کم و زیاد شدن ترشحات هورمونی در بدن ، ترشح این هورمون ها نیز کم و یا زیاد می شود . شما حتما در رابطه با پوست صورت چرب یا خشک بسیار شنیده اید. دلیل ایجاد انواع پوست ها ، همین ترشحات است . اگر چربی زیاد تر ترشح شود ، گرد و غبار و آلودگی موجود در هوا با آن ترکیب می شود و باعث بسته شدن مجرای خروجی سبوم یا چربی می شود . همین امر سبب کدر شدن پوست می گردد و شفافیت و شادابی خود را از دست خواهد داد . ما برای رفع این مشکل ابتدا باید به تغذیه سالم بپردازیم و از خوردن چربی های مضر خودداری کنیم .

بعد از آن حتما باید از پاک سازی عمیق پوست و لایه برداری استفاده کنیم . انواع روش های پاکسازی پوست تخصصی در خانه نیز وجود دارد که ما در مقاله دیگری به آن پرداخته ایم.

پاکسازی پوست در سالن زیبایی دترلند

سالن زیبایی دترلند دو نوع پاکسازی پوست را انجام می دهد .

  • پاکسازی کلاسیک پوست
  • پاکسازی تخصصی پوست

مراحل انجام این دو نوع پاکسازی را در روش های پاکسازی پوست در دترلند مشاهده نمایید . برای رزرو نوبت پاکسازی پوست همین حالا نوبت خود را کلیک نمایید . همچنین شما اگر علاقمند به یادگیری انواع روش های پاکسازی و مراقبت از پوست هستید ، می توانید به

ارسال نظر

شما اجازه ثبت نام ندارید

Reset Password