آدرس : تهران،میرداماد،پلاک 6

تلفن : 22909846-021

همه چیز در مورد شیدینگ لب یا تاتو لب

شیدینگ لب مزایا و معایب

در خدمات آرایش دائم ، موارد زیادی انجام می شود . یکی از این خدمات ، انجام شیدینگ لب است . می توان گفت انجام خدمات زیبایی آرایش دائم یا نیمه دائم شامل موارد زیر است:

میکروبلیدینگ و میکروپیگمنتیشن

خدمات هاشور و تاتو و فیبروز ابرو ، جزوی از خدمات میکروبلیدینگ هستند . از طرفی انجام خدمات تاتو لب و خط لب ، رژ لب دائم و شیدینگ لب نیز در دسته خدمات میگروپیگمنتیشن قرار می گیرند .

شیدینگ لب یکی از کارهایی است که بسیار باب شده است . برای انجام آن بهتر است ابتدا با یک تاتو کار حرفه ای مشاوره بگیرید و یا مقاله زیر را با دقت مطالعه نمایید . زیرا برای انجام یک شیدینگ لب با کیفیت و جذاب و راضی کننده ، باید از فرم لب های خود ، رنگ آن ها ، سازگاری با رنگ پوست خود شناخت کافی داشته باشید. پس تا پایان این مقاله با ما همراه باشید .

شیدینگ لب چیست و چگونه انجام می شود؟

آموزش شیدینگ لب

شیدینگ کردن لب یکی از شیوه های آرایش و زیبایی است که باعث می شود رنگ لب ها تغییر کنند و مانند لب های بچه ها زیبا و جوان شود . این روش در واقع نوعی از خدمات تاتو است که سبب تغییر رنگ لب ها به مدت زمان طولانی است . همه ما می دانیم که تاتو لب در دسته آرایش دائم قرار دارد . اما شیدینگ لب مانند دیگر خدمات آرایش دائم ، کاملا دائمی نیست و هر از چند گاهی نیاز به ترمیم دارد .

مراحل شیدینگ لب:

انتخاب رنگ : برای انتخاب رنگ مناسب باید طبق رنگ پوست ، آن رنگ سازگار با پوست را انتخاب نمایید .

قرینه سازی لب ها : در این مرحله بایستی با خط کش مخصوص ، عدم قرینه بودن لب ها را علامت بزنید . این کار با اندازه گیری دقیق و کشیدن لب قرینه بر روی لب انجام می شود .

قرینه سازی در شیدینگ لب

بی حسی : قبل از شروع تزریق رنگ ها بر روی لب ، بهتر است لب ها را با مواد بی حسی مخصوص ، بی حس کنیم . زیرا شیدینگ لب در بین خدمات آرایش دائمی ، درد بیشتری دارد . در زیر می توانید ویدئوی مربوط به بی حسی شیدینگ لب در سالن زیبایی دترلند را مشاهده نمایید . ویدئو را با صدا ببینید . چون نکات مهم دیگری را متوجه خواهید شد .

آماده سازی و تنظیم دستگاه : حال با توجه به نوع پوست ، رنگ شیدینگ ، قلم و سوزن دستگاه را روی عمق مورد نظر تنظیم می کنیم و عمل شیدینگ لب را شروع می نماییم .

چه کسانی بیشتر نیاز به شیدینگ لب دارند؟

به طور کلی همه افراد می توانند برای زیبایی بیشتر صورت خود از این شیوه بهرمند شوند . اما شیدینگ لب برای افراد زیر می تواند بسیار مناسب باشد تا فرم لب های طبیعی داشته باشند :

  1. کسانی که فرصت آرایش صورت و لب های خود را ندارند
  2. افرادی که لب های باریک دارند و می خواهند اندکی لب هایشان برجسته شود.
  3. کسانی که رنگ لب هایشان تیره و بد رنگ است
  4. خانم هایی که دارای لب های نا منظم هستند و از عدم قرینگی لب ها رنج می برند .
  5. خانم هایی که لب هایشان رنگی ندارد و همرنگ پوست صورتشان است
  6. کسانی که به دلایل مختلف فرم طبیعی لب هایشان را از دست داده اند . مثلا با تب خال ، زخم و یا جای جوش و بخیه

انتخاب رنگ مناسب برای شیدینگ لب

رنگ مناسب برای شیدینگ و رژ لب دائم

برای انتخاب یک رنگ سازگار با پوست ، باید بدانید که پوست شما در زمره کدام طیف رنگی پوست صورت قرار می گیرد . به طور کلی انتخاب رنگ مناسب برا شیدینگ لب بر اساس رنگ پوست به صورت زیر انجام می شود:

رنگ پوست روشن

 افرادی که رنگ پوست روشن و سفید دارند ، رنگ شیدینگ لب آن ها باید صورتی ، مرجانی و سرخابی روشن باشد .

رنگ پوست گندمی یا متوسط

برای این دسته از افراد با رنگ پوست روشن متوسط یا گندمی ، از رنگ های صورتی پر رنگ ، هلویی و بنفش پر رنگ استفاده می کنند . چون این تناژ رنگ ها برای این افراد باعث جذابیت هر چه بیشتر آن ها می گردد.

رنگ پوست سبزه

رنگ شیدینگ لب

 هر چه رنگ پوست صورت سبزه تر باشد ، بهتر است از رنگ های پر رنگ صورتی و نارنجی استفاده شود . البته هر چه رنگ پوست تیره تر باشد ، رنگ های پیشنهادی برای شیدینگ لب ، جگری ، قزمز آجری و کاراملی می باشد .

رژ لب دائم بهتر است یا شیدینگ لب؟

شیدینگ لب یا رژ لب دائم

هر دو روش در دسته آرایش دائم صورت قرار می گیرند . اما این سوال مهم است که کدام روش بهتر است . در روش شیدینگ لب ، به کمک رنگ های مخصوص رنگ طبیعی لب ها را تقویت می کنند و بی نظمی و نافرم بودن آن ها را بر طرف می نمایند . اما در روش تزریق رژ لب ، به کمک رنگدانه خای مخصوص تاتو رژ لب ، به طور کامل رنگ لب ها را تغییر می دهند . تفوات دیگر این دو روش ، نوع دستگاه به کار رفته در آن ها است . علاوه بر این مدت زمان ماندگاری شیدینگ لب از تاتو رژ لب دائمی کمتر است .

مزایای شیدینگ لب

  1. اصلاح فرم لب ها
  2. تغییر رنگ لب یا اصلاح رنگ لب
  3. بر طرف نمودن ایرادات و نافرمی های لب ها
  4. برجسته شدن لب به اندازه خیلی کم و طبیعی
  5. جوان تر و زیبا تر شدن چهره

عوارض بعد از انجام شیدینگ لب

همه خدمات پوستی و زیبایی ، یک سری عوارض و معایب بعد از عمل دارند . که اکثر آن ها طبیعی است و با گذشت زمان برطرف می گردد . البته فراموش نکنید که باید حتما مدام از بالم لب استفاده کنید و از خوردن خوراکی و نوشیدنی های تند و شور و ترش بپرهیزید تا دوران نقاهت به اتمام برسد . مگر اینکه مراجعه کننده به رنگدانه ها حساسیت داشته باشد . بنابراین باید حتما قبل از انجام شیدینگ لب ، از مراجعه کننده تست حساسیت گرفته شود . به طور کلی عوارض بعد از شیدینگ لب عبارتند از :

  • ورم کردن لب ها
  • قرمز شدن لب ها
  • پوست پوست شدن لب ها
  • در برخی موارد عفونت در بافت لب ها و ایجاد تب و لرز و درد

ماندگاری شیدینگ لب چقدر است؟

مراقبت بعد از شیدینگ لب

همان طور که قبلا هم گفتیم ، همه آرایش های دائمی ، دائم و عمری نیستند . بلکه این نام به دلیل خاصیت تجاری آن وارد دنیای زیبایی شده است . پس شیدینگ لب هم مانند دیگر خدمات آرایش دائم پس از گذشت مدتی از بین می رود و رنگ لب ها به حالت اولیه بر می گردد . مدت زمان ماندگاری کلی آن تقریبا بین 6 الی 10 ماه است . این مدت زمان بستگی به نوع مواد به کار رفته و مراقبت های مراجعه کننده دارد . برای اینکه این مدت زمان بیشتر شود باید هر ماه یا هر دو ماه یک بار ، آن را ترمیم نمایید .

شما هم دوست دارید با تاتو پول در بیارید؟

خوشبختانه همه روش های آرایش دائم در آموزشگاه دترلند ، توسط اساتید مجرب تدریس می شود . با در نظر گرفتن سابقه کار درخشان مجموعه دترلند ، می توانید پس از دوره آموزش آرایش دائم ، خود را در بازار کار واقعی ببینید و فورا به درآمد های بالا برسید . سرفصل های آموزشی آموزشگاه دترلند را از اینجا مشاهده نمایید .

علاوه بر تدریس این حرفه ی پولساز ، اگر بخواهید هر کدام از خدمات زیبایی آرایش دائم را برای خود انجام دهید ، حتما از الان نوبت خود را رزرو کنید . به خصوص که این روز ها روز های آخر سال است . همه و به ویژه خانم ها به دنبال خدمات زیبایی عالی برای خود هستند تا سال جدید را زیباتر شوند .

ارسال نظر

شما اجازه ثبت نام ندارید

Reset Password