آدرس : تهران،میرداماد،پلاک 6

تلفن : 22909846-021

رنگ موی مناسب برای سال نو در دترلند | سالن هایلایت تهران

خدمات رنگ و لایت در دترلند سالن هایلایت تهران

با نزدیک شدن به سال جدید، زمان آن فرا رسیده است که به تازگی به ظاهر خود فکر کنیم و رنگ موهای جدید را امتحان کنیم. یکی از سالن هایی که در رنگ موهای روشن پیشرو است، دترلند ، سالن هایلایت تهران است که در منطقه 3 تهران واقع شده است. این سالن طیف وسیعی از خدمات، از جمله بالیاژ، هایلایت، و اصلاح رنگ را ارائه می دهد . همگی با استفاده از آخرین تکنیک ها و روندها انجام می گردند.

رنگ و لایت روشن و یخی در تهران، سالن هایلایت تهران

یکی از محبوب ترین رنگ های مو برای سال جدید، بلوند پلاتینی است. این رنگ بلوند تقریباً سفید است و برای رسیدن به آن نیاز به یک آرایشگر ماهر و رسیدن رنگ موها به رنگ پایه دارد. دترلند ، سالن هایلایت تهران تعدادی از بهترین استایلیست ها را در اختیار دارد. که می توانند بلوند پلاتینیوم مناسبی را برای انواع مو و رنگ پوست شما ایجاد کنند. این سالن همچنین طیف وسیعی از درمان ها را برای حفظ سلامت و براق نگه داشتن موهای پلاتینی شما ارائه می دهد. از جمله درمان های اولاپلکس تراپی مو و انواع کراتینه مو.

رنگ موی روشن دیگری که قرار است در سال جدید ترند بزرگی باشد، بلوند خاکستری است. این رنگ بلوند رنگی سرد و خنثی دارد و با تمام رنگ های پوست به خوبی کار می کند. در سالن هایلایت تهران  دترلند، استایلیست ها از تکنیک های مختلفی برای ایجاد بلوند خاکستری عالی استفاده می کنند. از جمله هایلایت های بالیاژ و فویل. آنها همچنین می توانند با ترکیب رنگ های تیره تر مانند قهوه ای خاکستری یا خاکستری به رنگ عمق دهند.

رنگ و لایت رزرگلد ترند دیگر در سالن هایلایت تهران

اگر به دنبال رنگ مویی هستید که کمی منحصر به فردتر باشد، چرا رزگلد را امتحان نکنید؟ این سایه چند سالی است که محبوب شده است، اما قرار است تا سال جدید نیز ادامه پیدا کند. دترلند، سالن هایلایت تهران می تواند طیفی از سایه های رزگلد، از صورتی ملایم پاستلی تا رنگ مسی عمیق تر ایجاد کند. متخصصان و رنگ کاران از طیف وسیعی از تکنیک ها برای دستیابی به رنگ عالی استفاده می کنند، از جمله فویلینگ، بالیاژ و امبر.

رنگ موی ترند مناسب برای موهای خیلی تیره

برای کسانی که موهای تیره‌تری دارند، سالن دترلند طیف وسیعی از تکنیک‌های روشن‌کننده را برای ایجاد انواع رنگ‌های روشن مو ارائه می‌کند. بالایاژ یک گزینه محبوب برای کسانی است که می خواهند ظاهری طبیعی و آفتابی داشته باشند. این تکنیک شامل رنگ‌آمیزی با دست بر روی مو می‌شود که جلوه‌ای طبیعی و مدرج ایجاد می‌کند. آرایشگران سالن هایلایت تهران متخصص بالیاژ هستند و می توانند طیف وسیعی از ظاهر را متناسب با استایل و سلیقه شما ایجاد کنند.

گزینه دیگر برای کسانی که موهای تیره دارند، اضافه کردن هایلایت است. هایلایت با فویل یک انتخاب محبوب است، زیرا می تواند جلوه ای چشمگیرتر از بالیاژ ایجاد کند. رنگ کار‌های سالن هایلایت تهران در دترلند طیفی از لایت‌ها، از رشته‌های ظریف و طبیعی گرفته تا لایت‌های پررنگ و درشت، ایجاد می کنند. آنها همچنین می توانند طیف وسیعی از سایه ها را ایجاد کنند، از بلوند طلایی تا رنگ های سرد و یخی.

رنگ ساژ و اصلاح رنگ موی قبلی شما

اگر با مشکل رنگ مو مواجه شده اید، سالن هایلایت تهران می تواند در اصلاح رنگ به شما کمک کند. برخی مواقع موهای شما ممکن است نارنجی، سبز یا هر سایه دیگری که مد نظر شما نبوده، شده باشد. آنگاه آرایشگران می‌توانند به اصلاح رنگ موی شما کمک کنند و موهای شما را دوباره سالم و زیبا سازند. آنها از انواع روش ها و تکنیک ها، از جمله تونرها و پاک کننده های رنگ استفاده می کنند. تا نتیجه عالی را به دست آورند.

شما هر رنگ موی روشنی که دنبال آن هستید، سالن هایلایت تهران می تواند به شما در رسیدن به آن کمک کند. این سالن بسیاری از خدمات را ارائه می دهد. از رنگ آمیزی و هایلایت گرفته تا براشینگ مو و کرلی مو در سالن زیبایی دترلند ارائه می شود. همه با استفاده از آخرین و بروزترین تکنیک ها و روندها ارائه می گردد. آنها همچنین از بهترین محصولات و مواد استفاده می کنند و از سلامت و قوی ماندن موهای شما اطمینان می دهند. آرایشگران سالن زیبایی دترلند برای رسیدن رنگ موی شما به هر رنگی که بخواهید در می آورند.

دترلند ، سالن هایلایت تهران

سالن هایلایت تهران علاوه بر خدماتی که ارائه می دهد، مشاوره تخصصی نیز در زمینه مراقبت از موهای خود در منزل ارائه می دهد. آنها می توانند بهترین محصولات را بر حسب نوع موی شما و همچنین نکاتی در مورد اینکه چگونه رنگ مو و پوست خود را شاداب و سرزنده نگه دارید، توصیه کنند. آنها همچنین طیف وسیعی از درمان های مو، از جمله درمان های اولاپلکس و انواع کراتینه مو را برای حفظ سلامت و استحکام موهای شما ارائه می دهند.

در مجموع سالن هایلایت تهران مقصد مناسبی برای افرادی است که به دنبال تجدید ظاهر خود هستند . شما عزیزان می توانید برای مشاهده نمونه کار های رنگ و لایت دترلند اینجا سری بزنید. و جهت رزرو نوبت خدمات رنگ و مش مو اینجا کلیک نمایید. 

میتوانید برای آموزش این حرفه جذاب و پولساز اینجا سری بزنید و سرفصل های آموزشی خدمات رنگ و مش مو را در آموزشگاه دترلند مشاهده نمایید.

ارسال نظر

شما اجازه ثبت نام ندارید

Reset Password