آدرس : تهران،میرداماد،پلاک 6

تلفن : 22909846-021

آشنایی با چند تا از تکنیک های رنگ و مش مو

انواع روش های رنگ و مش مو
تکنیک های رنگ و مش مو

در دنیای رنگ مو ، انواع مختلفی از تکنیک های رنگ و مش مو وارد شده است . بسیاری از افراد این روز ها با روش های مختلف رنگ مو های خود را تغییر می دهند . آن ها با این تکنیک ها رنگ مو های خود را زیبا و جذاب تر می کنند . از جمله خود من ! به خصوص که این روز ها ، روز های آخر سال است و همه به دنبال تغییر و نو شدن هستیم ، رنگ و هایلایت موهایمان یکی از دغدغه هایی است که در این روز ها داریم . اینکه موهای خود را چه رنگی کنیم ؟ رنگ موی ترند امسال چه رنگی است ؟ چه رنگی به رنگ پوست من می آید ؟ برای رنگ و هایلایت مو کجا و پیش چه کسی برویم که موهایمان آسیب نبیند. همه این سوالات را در این مقاله به شما پاسخ خواهیم داد .

آمبره و سامبره درتکنیک های رنگ و مش مو

آمبره و هایلایت مو

آمبره در رنگ مو به این معنا است که در کل مو ها ، دو رنگ وجود داشته باشد که با هم 4 پایه اختلاف رنگ داشته باشد . به طوری که ریشه مو ها تیره هستند و هر چه به سمت نوک مو ها می رویم ، رنگ روشن تری دارند .

روش بالیاژ در رنگ و مش مو شامل دو تکنیک آمبره و سامبره می باشد. خود کلمه بالیاژ یعنی درجه مختلفی از روشنی مو از رنگ تیره مو به رنگ روشن شدن است. تفاوت آمبره و سامبره در این است که در آمبره اختلاف رنگ سایه روشن مو ها محسوس است. اما در سامبره این اختلاف رنگ نامحسوس است و خیلی مشخص نیست . معمولا رنگ موی بالیاژ با تکنیک آمبره طرفدار بیشتری دارد.

ترکیب رنگ مو در تکنیک های آمبره و سامبره

رنگ موی ترند امسال

ترکیب رنگ در آمبره به این صورت است که ریشه موها تیره هستند و نوک موها روشن و این ترکیب رنگ به صورت کاملا منظم انجام می شود. در سامبره دسته های موها به صورت تصادفی و نامنظم انتخاب می شود . پس از آن دسته های نامنظم را رنگ می کنیم.

یکی از تکنیک هایی که اغلب مورد پسند همه خانم ها و مراجعه کنندگان است ، آمبره کلاسیک است . در این روش ریشه مو ، تیره ، وسط مو ها کمی روشن و انتهای مو بسیار روشن تر می شود . وقتی که مراجعه کننده می گوید می خواهد موهایش آمبره شود ، بیشتر منظورش همین است .

رنگ موی آمبره روشن یا تیره؟

قبل از انتخاب رنگ بالیاژ مو برای خود ، ابتدا باید توجه کنید که هر چه پوست سبزه تر باشد ، رنگ های گرم بیشتر به آن ها می آید . اگر به دنبال رنگ بلوند روشن هستید برای اینکه گرمی رنگ ها برای پوست سبزه سازگار باشد ، باید میزان طلایی آن بیشتر شود . یعنی رنگ آمبره یخی به کسی که رنگ پوست سبزه دارد اصلا نمی آید . بنابراین رنگ موی آمبره کنفی تیره و بلوند روشن با رنگ پوست سبزه سازگاری دارد و فرد را بسیار زیبا می کند .

رنگ موی هایلایت ترند امسال چه رنگی است؟

با توجه به اینکه رنگ مو آمبره در هر تن رنگی برای افراد قابل اجرا است ، رنگ و هایلایت مو روشن ترند شده است . به کار بردن رنگ های فانتزی برای مو ها به افراد چهره عروسکی می دهد . اما ترند امسال رنگ موی عروسکی و فانتزی نیست . همان طور که خودتان می بینید یک فیلم یا سریال پخش می شود و در آن اکثر افراد دارای رنگ مو های بالیاژ روشن هستند . طراحان لباس و گریمور ها و آرایشگران بازیگران سریال ها ، همه این خدمات را بر حسب ترند سال ارائه می کنند.

بهترین سالن زیبایی برای رنگ و مش مو

سالن های آرایشی فراوانی در شهر تهران وجود دارد که هر کدام خدمات خود را به خوبی ارائه می دهند . سالن زیبایی دترلند یکی از بهترین سالن های خدمات آرایشی است که در لاین رنگ و مش مو بهترین و شیک ترین مدل ها را ادائه کرده است . می توانید نمونه کار های تکنیک رنگ و مش مو را در همین سایت مشاهده نمایید .

علاوه بر این آموزشگاه دترلند ، دوره آموزشی تکنیک رنگ و مش مو را با اساتید مجرب و کارآمد برگزار می نماید . با توجه به سابقه کار و تلاش مجموعه دترلند ، می توانید از همه خدمات آن ها بهرمند شوید .

ارسال نظر

شما اجازه ثبت نام ندارید

Reset Password