آدرس : تهران،میرداماد،پلاک 6

تلفن : 22909846-021

تتو خط چشم مینیاتوری

همان طور که می دانید ، خدمات آرایش دائم  شامل انواع تاتو و میکروپیگمنتیشن است . خدمات تتو خط چشم مینیاتوری یکی ازجدید ترین روش های موجود در آرایش دائم است که در سالن زیبایی دترلند ارائه می گردد .

 

تتو خط چشم مینیاتوری

به طور کلی ، خط چشم یک راه حل برای بانوانی است که مایل به داشتن یک خط چشم همیشگی هستند . البته اغلب بانوان برای زیباتر شدن چشم هایشان ترجیح دیگری دارند تا مژه های پرپشت تری داشته باشند . به همین دلیل به سراغ لیفت و لمینت مژه ها و یا اکستنشن مژه ها می روند .  برخی دیگر که داشتن خط چشم همیشگی را ترجیج می دهند ، به سراغ خدمات تاتو بن مژه و خط چشم و یا سایه شیدینگ خط چشم می روند . 

اگر شما در زمره بانوان شاغل هستید . یا در کل فرصت آرایش چشم هایتان را ندارید ، پیشنهاد مجموعه دترلند به شما ، تجربه تاتو خط چشم است . ولی قبل از هر چیزی اول باید بدانید که تتو خط چشم مینیاتوری چیست ؟ چه عوارضی دارد ؟ با ما همراه باشید تا به سوالات شما پاسخ دهیم .

تتو خط چشم مینیاتوری چیست؟

خط چشم دائم و تتو خط چشم مینیاتوری

تتو خط چشم مینیاتوری که به نام ها ی خط چشم دائم و میکروپیگمنتیشن خط چشم نیز شناخته شده است ، یکی از روش های خدمات آرایش دائم است . کسانی که دچار افتادگی چشم و پلک هستند و یا دارای اثر زخم می باشند ، می توانند به کمک این روش آن ها را بر طرف نمایند . همچنین اگر کسی دارای چشمانی ریز و کم مژه باشد مدل تاتو خط چشم پایین و بالا برای او بسیار مناسب است و باعث درشت تر شدن چشمانشان می شود . علاوه بر این کسانی که چشمانشان حالت افتاده و رو به پایین دارند ، تتو خط چشم مینیاتوری ، حالت چشمان آن ها را بسیار زیبا و دلربا می کند . این نوع از تتو ها در آرایشگاه ها و مراکز بهداشتی کلینیک زیبایی انجام می گردد . برای آرایش در کمترین زمان ، به کارگیری آرایش دائم گزینه عالی برای شماست .

تتو خط چشم
شیدینگ خط چشم

عوارض خط چشم مینیاتوری

قبل از اینکه تتو خط چشم مینیاتوری را انجام دهید باید بدانید که در آینده شما انتخاب خیلی کمتری برای کشیدن خط چشم دارید و معمولا به همان شکل تتوی خط چشم خواهد بود . علاوه بر این قبل از انجام آن باید پوست و چشم شما کاملا از مواد آرایشی پاک شده باشد . برخی افراد برای هزینه کمتر ، نزد تتو کاری می روند که نه تجربه ای دارد و نه از مواد و دستگاه مرغوب استفاده می کند . به همین دلیل دچار آسیب های جدی می شوند . بنابراین بهتر است برای انجام تتوی خط چشم پیش کسی بروید که در این زمینه کاملا حرفه ای و با تجربه است .

خط چشم در سالن زیبایی دترلند

از آنجایی که خدمات آرایش دائم و تتو های مختلف باید توسط افراد خبره و حرفه ای انجام شود ، ما به شما تتو کاران مجرب سالن زیبایی دترلند را معرفی می کنیم . برای دیدن نمونه کار ها و رزرو بلیط کافیست کلیک کنید .

ارسال نظر

شما اجازه ثبت نام ندارید

Reset Password