آدرس : تهران،میرداماد،پلاک 6

تلفن : 22909846-021

آرایشگاه و سالن پروتئین تراپی | دترلند

سالن پروتئین تراپی مو تهران

پروتئین درمانی یک روش درمانی مو است. که برای ترمیم و تقویت تارهای مو که در اثر عوامل مختلف آسیب دیده اند طراحی شده است. این درمان به طور فزاینده ای محبوب می شود. و بسیاری از سالن ها شروع به ارائه آن به عنوان یک خدمات کرده اند. در این مقاله، مزایای درمان‌های سالن پروتئین‌ تراپی یا پروتئین درمانی، نحوه عملکرد آن‌ها و انتظارات در طول یک جلسه را بررسی خواهیم کرد.

آیا سالن پروتئین تراپی را می شناسید؟

سالن پروتئین تراپی یک روش درمانی مو است. که شامل استفاده از محصولات پروتئینی برای تقویت و ترمیم تارهای آسیب دیده مو می باشد مو از پروتئینی به نام کراتین تشکیل شده است. که مسئول استحکام و ساختار مو است. با این حال، به دلیل عوامل مختلفی مانند حالت دادن به حرارت، درمان های شیمیایی و عوامل محیطی، موها آسیب دیده و استحکام و ساختار خود را از دست می دهند.

درمان های سالن پروتئین درمانی با تزریق پروتئین به موها، که به بازسازی تارهای مو و بازیابی استحکام و ساختار آنها کمک می کند. این آسیب را معکوس می کند. این درمان‌ها معمولاً در یک آرایشگاه و توسط یک آرایشگر حرفه‌ای یا تکنسین مو انجام می‌شوند.

مزایای سالن پروتئین تراپی برای مشتریان چیست؟

دریافت درمان در سالن پروتئین تراپی مزایای متعددی دارد. یکی از مزایای اصلی این است که می تواند به ترمیم و تقویت موهای آسیب دیده کمک کند. این به ویژه برای کسانی که به طور منظم از ابزارهای حالت دهنده حرارتی استفاده می کنند. یا تحت درمان های شیمیایی مانند رنگ کردن مو یا پر کردن مو هستند مفید است. پروتئین درمانی همچنین می تواند با ایجاد یک سد محافظ در اطراف تارهای مو از آسیب بیشتر به مو جلوگیری کند.

یکی دیگر از مزایای درمان های سالن پروتئین تراپی این است که می توانند به بهبود سلامت کلی و ظاهر مو کمک کنند. این پروتئین به صاف کردن کوتیکول‌های مو کمک می‌کند، که می‌تواند موخوره را کاهش دهد.

و موها را صاف‌تر و براق‌تر نشان دهد. علاوه بر این، پروتئین درمانی می تواند به بهبود خاصیت ارتجاعی مو کمک کند. که می تواند شکستگی مو را کاهش دهد. و حالت دادن مو را آسان تر کند.

چگونه سالن پروتئین تراپی برای مشتریان مفید است؟

آرایشگاه پروتئین تراپی

آرایشگاه پروتئین تراپی

درمان های سالن پروتئین تراپی معمولاً شامل استفاده از یک محصول مبتنی بر پروتئین است. که روی مو اعمال می شود. این پروتئین معمولا از منابعی مانند گندم، سویا یا کراتین به دست می آید. سپس این محصول برای مدت زمان معینی (معمولاً 30 تا 45 دقیقه) روی موها می ماند. تا پروتئین بتواند به تارهای مو نفوذ کند.

پس از اینکه محصول برای مدت زمان مورد نظر روی پوست ماند، موها کاملا آبکشی می شوند. تا محصول اضافی از بین برود. سپس می توان موها را با سشوار خشک کرد. و به دلخواه حالت داد. برخی از سالن‌ها ممکن است. درمان‌های اضافی مانند حالت‌دهنده عمیق یا کوتاه کردن مو را برای بهبود بیشتر نتایج پروتئین‌درمانی ارائه دهند.

در طول یک جلسه سالن پروتئین درمانی چه انتظاری داریم؟

قبل از درمان در سالن پروتئین تراپی، آرایشگر یا تکنسین مو شما معمولاً وضعیت موهای شما را ارزیابی می کند. تا بهترین دوره درمان را تعیین کند. آنها همچنین ممکن است. از شما در مورد روتین مراقبت از مو و درمان های قبلی که داشته اید بپرسند.

در طول درمان، روی یک صندلی راحت می‌نشینید. و محصول پروتئینی روی موهایتان مالیده می‌شود. ممکن است یک مجله به شما داده شود یا یک نوشیدنی برای لذت بردن در زمانی که محصول روی موهایتان باقی مانده است به شما پیشنهاد شود.

پس از درمان، موهای شما کاملا آبکشی می شود. تا محصول اضافی از بین برود. سپس آرایشگر شما ممکن است. موهای شما را با سشوار خشک کرده و به دلخواه حالت دهد.

رعایت چه نکاتی در سالن زیبایی دترلند مهم است؟

توجه به این نکته مهم است. که در حالی که درمان های سالن پروتئین تراپی می تواند بسیار مؤثر باشد. ممکن است برای همه مناسب نباشد. افرادی که موهای بسیار آسیب دیده یا شکننده دارند ممکن است نتایج قابل توجهی از پروتئین تراپی نبینند و ممکن است به درمان های فشرده تری مانند کاشت مو یا کلاه گیس نیاز داشته باشند.

انتخاب مناسب برای نوع و وضعیت موهای شما. با مراقبت و نگهداری مناسب، پروتئین تراپی می تواند به بهبود سلامت کلی و ظاهر موهای شما کمک کند. و آن را صاف تر، براق تر و قابل کنترل تر کند.

مراقبت از موهای خود پس از درمان در سالن پروتئین درمانی

پس از دریافت درمان سالن پروتئین تراپی، مراقبت مناسب از موهای خود برای حفظ نتایج بسیار مهم است. در اینجا چند نکته برای مراقبت از موهای خود پس از درمان سالن پروتئین درمانی وجود دارد:

  • از حالت دادن به موها اجتناب کنید:

ابزارهای حالت دهنده حرارتی مانند اتوهای صاف، اتوهای فر کننده و سشوار می توانند به مو آسیب رسانده و باعث شکننده شدن مو شوند. سعی کنید تا حد امکان از استفاده از ابزارهای حالت دهنده حرارتی خودداری کنید. یا قبل از استایل زدن از اسپری محافظ حرارت استفاده کنید.

  • از شامپوی ملایم استفاده کنید:

به دنبال شامپویی باشید که ملایم و بدون سولفات باشد. زیرا شامپوهای تند می توانند روغن طبیعی مو را از بین ببرند. و باعث خشک و شکننده شدن مو شوند.

  • حالت دهی منظم:

نرم کننده به مرطوب نگه داشتن مو و جلوگیری از شکستگی کمک می کند. یک بار در هفته از یک نرم کننده عمیق استفاده کنید. تا موهای خود را سالم و هیدراته نگه دارید.

  • از موهای خود محافظت کنید:

برای محافظت از موهای خود در برابر نور خورشید و سایر عوامل محیطی که می توانند باعث آسیب شوند. از کلاه یا روسری استفاده کنید.

  • اصلاح منظم:

اصلاح منظم به جلوگیری از شکافتن انتهای مو کمک می کند. و موهای شما را سالم و درخشان نگه می دارد.

نتیجه گیری نهایی

درمان های سالن پروتئین درمانی می تواند. گزینه ای عالی برای کسانی باشد. که به دنبال ترمیم و تقویت موهای آسیب دیده هستند. با این حال، انتخاب یک سالن معتبر و یک آرایشگر حرفه ای یا تکنسین مو که در انجام این نوع درمان با تجربه باشد. مهم است. با مراقبت مناسب از موهای خود پس از درمان، می توانید نتایج را حفظ کنید. و از موهای سالم تر و زیباتر لذت ببرید.

جهت مشاهده نمونه کار های صافی و احیای مو اینجا کلیک نمایید. علاوه بر این می توانید برای رزرو نوبت پروتئین تراپی اینجا سری بزنید.

ارسال نظر

شما اجازه ثبت نام ندارید

Reset Password