آدرس : تهران،میرداماد،پلاک 6

تلفن : 22909846-021

کراتین نانو گلوبال مو ها و عوارض آن

کراتینه نانو گلوبال مو

نانو گلوبال ، یکی از محصولاتی است که توسط متخصصان امریکایی تولید شده است . به دلیل اثربخشی این مواد بر روی مو ها ، نانو گلوبال در بین خانم ها بسیار پر طرفدار است . در این روش ، موها تا اندازه نانو که آسیب دیده اند به کمک کراتین نانو گلوبال ، درمان می شوند . مواد به کار رفته در نانوگلوبال مو ، بدون بو و گاز است . به همین دلیل آرایشگران عاشق کار با آن هستند . مو ها به کمک گلوبال مو ،بازسازی می شوند . به دنبال این روش مو ها را ضخیم ، احیا ، مانند ابریشم ، لخت و صاف می کند . مشکلات موهای وز را برطرف می کند .

کراتین نانو گلوبال مو ها

به طور کلی نام نانوی کراتین از کلمه نانوی مولکول های مواد کراتین بر گرفته شده است . این نکته را بدانید که یک نانومتر برابر با یک میلیاردم متر است . سعنی از یک تار موی انسان به اندازه هجده هزار بار کوچک تر است . همین موضوع سبب ده است که با گذاشتن این مواد بر تار موی فرد ، مواد نانو گلوبال به کوچک ترین و ریزترین شیار های آسیب دیده مو نفوذ نمایند و آن ها را درمان و احیا کنند .

مزیت نانوگلوبال مو ها

با توجه به اینکه نانوگلوبال مو روشی ساده برای صافی و احیای موها است ، هزینه بیشتری نسبت به بقیه روش های کراتینه مو دارد . به کمک این روش مو ها ساف ، درخشان و براق می شوند . به علاوه خاصیت درمانی نیز دارد . این مزایا به شرح زیر است:

  • این روش مو ها را به طور کامل آبرسانی می کند .
  • نانو گلوبال از مو ها را تقویت می کند و سبب جلوگیری از ریزش مو ها می گردد .
  • خوش حالت و صاف دن مو ها در هر حالتی که هستید
  • ماندگاری بیشتر نسبت به بقیه روش های احیای مو
  • از بین بردن آسیب های دکلره کردن مو ها
  • برطرف کردن مشکلات مو های وز و صاف شدن کامل آن ها

مزایای نانو گلوبال مو ها

مراحل انجام کراتینه مو با نانو گلوبال

کراتینه و روش های تکمیلی آن مانند گلوبال و نانوگلوبال مو ، در واقع سیستم هیبرید مو هستند . کار این سیستم این است که به کمک مواد شیمیایی و ابزار گوناگون مو های شما را خیلی خوب صاف نماید . به دنبال یه کاربردن این ترفند ها به هدف خود که صافی دائمی موها هستند خواهید رسید . البته اگر استفاده از این روش ها را تکرار کنید .

استفاده از کراتین نانو گلوبال روی هر مویی قابل اجرا است . مانند موهای رنگ شده ، هایلایت ، دست نخورده ، روشن شده ، وز و یا فر ، نرم و یا خوابیده . روند انجام کراتین مو بین 1 ساعت و نیم تا 3 ساعت طول می کشد که آن هم بستگی به بلندی و پرپشتی و یا کم پشتی مو ها دارد.

مرحله اول: ابتدا محصول را بر روی همه قسمت های مو گذاشته می شود و به مدت 30 دقیقه مو ها را به حال خود می گذارند تا کراتین به ساقه مو جذب شود .

مرحله دوم: پس از گذشت این مدت زمان ، باید مو ها سشوار شوند . پس از سشوار کشی ، باید مو ها به کمک اتوی تیتانیوم شانه دار و یا اگر اتو شانه ندارد به کمک شانه و اتو ، اتوکشی شوند . این کار به محکم شدن و نگه داشتن رطوبت برای مو ها می شود . بدین ترتیب مو ها آبرسانی می گردد و یک براقیت شیشه ای روی آن ها ایجاد می کند .

عوارض نانوگلوبال مو

عوارش نانو گلوبال مو

برای اینکه به عوارض نانو گلوبال و نانو کراتین گرفتار نگردید باید حتما به یک سری نکات هنگام انجام این تکنیک را رعایت کنید . یکی از عوارض نانو کراتین ، آسیب به مو است . چرا که هر چقدر هم که مو ها را صاف و خوش حالت کند بالاخره از مواد شیمیایی تشکیل شده است که سبب آسیب هایی به مو ها می گردد . البته این اتفاق بسیار کم پیش می آید . آن هم زمانی که از مواد نامرغوب استفاده شود یا شما نزد افراد غیر حرفه ای بروید . علاوه بر این بسیاری از آرایشگران این نکته را به شما نمی گویند که اگر به تازگی دکلره انجام داده اید ، بهتر است فعلا کراتینه نانو گلوبال انجام ندهید . زیرا مو ها پس از دکلره نیاز به زمان برای بازسازی خود دارند . بنابراین باید بین دکلره کردن مو ها و کراتینه نانو گلوبال مو ها ، فاصله بدهید .

 

تفاوت کراتین نانوگلوبال مو با کراتین معمولی چیست؟

کراتین نانو گلوبال مو یک نسخه پیشرفته‌تر از کراتین معمولی است که برای بهبود و تقویت ساختار موها استفاده می‌شود. تفاوت اصلی بین کراتین نانو گلوبال مو و کراتین معمولی در فرآیند تولید و اثرات آنها روی موها است.

کراتین نانو گلوبال مو از کراتین با ساختار نانو استفاده می‌کند، که به معنای این است که اندازه ذرات کراتین در آن بسیار ریزتر از کراتین معمولی است. این ریزنمودن ساختار کراتین، به آن اجازه می‌دهد تا به طور عمیق‌تر در مو نفوذ کند و ساختار داخلی مو را بهبود بخشد.

نمونه کار های کراتین مو و صافی و احیای مو در سال زیبایی دترلند

 

به علاوه، کراتین نانو گلوبال مو علاوه بر کراتین، شامل مواد تقویت کننده دیگری مانند آمینو اسیدها، ویتامین‌ها و روغن‌های طبیعی است. این ترکیبات اضافی به مواد غذایی مورد نیاز مو کمک می‌کنند و موها را تقویت، نرم و لطیف می‌کنند.

کراتین نانو گلوبال مو نیز از فناوری نانو استفاده می‌کند که در این فرآیند کراتین به صورت نانوذرات کوچکتر و برتری به ساختار موها نفوذ می‌کند. این نانوذرات به موها کمک می‌کنند تا رطوبت را درون موها حفظ کرده و موها را از آسیب‌های حرارتی و محیطی محافظت کنند.

با توجه به این تفاوت‌ها، کراتین نانو گلوبال مو به طور کلی قدرت تغذیه و تقویت موها را بیشتر از کراتین معمولی دارد و موهایی را که آسیب دیده و ضعیف هستند، بهبود می‌بخشد.

مرتبط با مطلبی که می خوانید : کراتین مو بهتر است یا بوتاکس مو

انجام کراتینه نانو گلوبال در سالن زیبایی دترلند

به کمک اساتید مجرب و حرفه ای در زمینه احیای مو ، مجموعه زیبایی دترلند ، سوابق درخشان در این زمینه دارد . کافی است برای مشاوره و رزرو نوبت ، کلیک کنید . با احیا و صافی مو به روش های مختلف در دترلند ، بهترین تجربه احیای مو را داشته باشید .

نظرات

  • 1402/03/25

    نیلو

    عجب مطالب مفیدی. ممنون که هم مزایا ی گلوبال مو و هم معایب و عوارش گلوبال مو رو با هم توضیح میدید. خیلیا برای افزایش مشتری از عوارض و معایب خدماتشون چیزی به مشتری نمیگن. موفق باشید.

    پاسخ

ارسال نظر

شما اجازه ثبت نام ندارید

Reset Password