آدرس : تهران،میرداماد،پلاک 6

تلفن : 22909846-021

کاشت و طراحی ناخن با پودر یا ژل ؟ مزایا و معایب

کاشت و طراحی ناخن با پودر یا ژل طراحی طرح ناخن فرنچ جدید
کاشت و طراحی ناخن
کاشت و طراحی ناخن تهران

کاشت و طراحی ناخن های دست یکی از خدماتی است که در همه سالن های آرایش و پیرایش عرضه می شود . حال بسته به اینکه میزان طراحی و نوع کاشت از چه نمونه ای باشد ، قیمت های متفاوتی نیز دارند. کاشت و طراحی ناخن های پا نیز برای هر کسی که این خدمت را بخواهد هم در اکثر سالن های خدمات ناخن انجام می گردد. اما اکثر طراحان ناخن ، تاکید دارند که پس از کاشت روی ناخن پا ، حتما به همه نکات بهداشتی برای نگهداری ناخن های پا دقت کنند. اینکه این نکات برای نگهداری ناخن های دست و پا پس از کاشت چه مواردی هستند ، در ادامه کامل برای شما توضیح داده ایم . اما اول باید بفهمید که انواع کاشت ناخن کدام ها هستند .

برای رزرو نوبت کاشت و طراحی ناخن تهران بیا اینجا !

انواع کاشت ناخن با مواد مختلف

قبل از اینکه سر شما را درد بیاوریم ، این نکته را متذکر شویم که کاشت ناخن با هر کدام از روش هایی که به شما توضیح خواهیم داد ، می تواند یک کاشت موفق و شیک باشد . حال شما با توجه به نوع پوست خود و میزان کیفیتی که از کاشت مد نظر شماست ، آن ها را انتخاب کنید .

برای این منظور می توانید سری به نمونه کارهای ما در کاشت و طراحی ناخن تهران بزنید .

کاشت ناخن با پودر یا اکریلیک (Acrylic Nail Extension)

کاشت  و طراحی ناخن با پودر که با طراحی ناخن با اکلیل است
کاشت و طراحی ناخن با پودر

این نوع از کاشت به کمک ماده اکریلیک و مایع لیکوئید انجام می گردد . پودر اکریلیک در محلول لیکوئید به راختی حل می شود . پس از ترکیب این دو با هم ، یک مایع خمیری ایجاد می شود که آن را بر روی ناخن قرار می دهند و به کمک قلموی مخصوص آن را روی ناخن مراجعه کننده ، حالت می دهند.

این نوع از کاشت رایج ترین انواع کاشت ناخن محسوب می گردد . این پودر در بازار به رنگ های سفید ، شفاف و هلویی به فروش می رسد . طبق تجربه رنگ هلویی آن از پرطرفدار ترین رنگ های کاشت ناخن به روش پودر می باشد.

مزایای کاشت ناخن به کمک پودر

  1. کاشت و طراحی ناخن پودری بسیار محکم و با استقامت است به همین خاطر برای خانم های خانه دار و هر کس که شغلش حسابی با دست سر و کار دارد ، بسیار گزینه مناسبی است.
  2. خصوصیت پودر و لیکوئید به گونه ای است که می تواند اشکال ظریف و محکم را به ناخن دهد . حالت ناخن به کمک پودر می تواند به زیباترین شکل ممکن در آید .
  3. هزینه این روش از کاشت ، بسیار مناسب است و از بقیه روش ها هزینه کمتری دارد .
  4. با توجه به استقامت بالای پودر کاشته شده بر روی ناخن ، نیاز به ترمیم ماهانه دارد.

معایب کاشت ناخن به کمک پودر

  1. این روش چون از مواد مقاوم ساخته شده است ، میزان هوایی که به سطح ناخن ها می رسد ، بسیار کم است . به همین دلیل سبب ضعیف شدن ناخن ها در بلند مدت می نماید . به همین خاطر است که باید پس از حدود یک سال کاشت مداوم با پودر ، به ناخن ها استراحت دهید و یا روش کاشت را عوض نمایید.
  2. ریموو یا برداشتن این کاشت به مراتب سخت است و ممکن است به ناخن ها آسیب اندکی برساند .
  3. ناخن کار ها باید بسیار سریع عمل کنند و مواد را روی ناخن مراجعه کننده خود حالت دهند . چرا که پس از ترکیب پودر با لیکوئید ، بسیار سریع رو به خشک شدن می رود .
  4. این روش کاشت ناخن ، دارای بوی تند می باشد . بنا براین ناخن کار باید در ابتدا از مراجعه کننده خود بپرسد که آیا به بو حساسیتی دارد یا خیر . علاوه بر این باید از عدم حساسیت پوستی مراجعه کننده خود نیز مطمئن شود .

کاشت ناخن با ژل (Gel Nail Extension)

کاشت و طراحی ناخن با ژل
کاشت و طراحی ناخن با ژل

در این روش کاشت و طراحی ناخن از ماده ای به نام ژل ناخن که در بازار به صورت آماده به فروش می رسد ، استفاده می کنند . نام تجاری این ماده ، ژل کامپوزیت است . این ماده به کمک قلموی مخصوص روی ناخن قرار می گیرد و بیشتر برای کاشت های کوتاه (البته بدون فرمر و تیپ که در مقاله ی دیگری به شرح این دو بزرگوار پرداخته ایم ) به کار می رود .

هر ناخن کار که از روش کاشت با ژل استفاده می کند ، باید حتما دستگاه یو وی مخصوص خشک کردن ژل کامپوزیت را داشته باشد. زیرا این ماده فقط با این دستگاه خشک می شود . بنابراین پس از کاشت ژل بر روی هر ناخن باید ، انگشتان دست مراجعه کننده درون دستگاه UV که با اشعه فرابنفش کار می کند ، قرار گیرد و پس از مدت زمان معین ، خارج شود .

راستی! شما هم اگه بخواید می تونید به راحتی بهترین ناخن کار بشید . کافیه بیاید اینجا آموزشگاه دترلند یه سر بزنید .

مزایای کاشت ناخن با ژل

  1. این روش برای افرادی که به روش کاشت ناخن با پودر حساسیت دارند ، بسیار مناسب است .
  2. به کمک این روش می توان ناخن ها را به صورت کاملا طبیعی حالت داد . حتی برای افرادی ناخن های کوتاه و پهن و بدفرم دارند بسیار مناسب است .
  3. سوهان کشی در این نوع از کاشت ناخن نیاز ب زمان کمتری دارد.

معایب کاشت ناخن با ژل

  1. هزینه این روش از روش قبلی اندکی بیشتر است .
  2. این روش نسبت به روش پودری ، نیاز به نگهداری و مراقبت بیشتری دارد . زیرا دوام کمتری دارد.
  3. این روش نیاز به ترمیم دو الی سه هفته یک بار دارد . از این رو برای همه افراد به صرفه نیست.
  4. افراد باردار نباید از این روش استفاده کنند زیرا اشعه UV برای مادر و جنین خطرناک است . از این رو ناخن کار باید حتما این موضوع را از مراجعه کننده بپرسد و ازین بابت مطمئن گردد .

روش فایبرگلاس ، ابریشمی یا سیلکی (Fiberglass Nail Extension)

کاشت و طراحی ناخن با فایبر گلاس
کاشت و طراحی ناخن با فایبر گلاس

این روش یکی از روش هایی است که اکثر خانم ها نمی پسندند . اگر کسی به روش های قبلی حساسیت داشته باشد ، باید از این روش استفاده کند . در این روش کاشت ناخن ، از رشته های پلاستیکی ، ابریشمی یا سیلکی بر روی ناخن قرار داده می شود و به کمک اسپری مخصوص آن ها را فیکس کرده و حالت می دهند . اگر کسی طرفدار ناخن های خیلی بلند یا نوک تیز باشد ، روش کاشت و طراحی ناخن با فایبر گلاس ، راه خوبی برای آن ها خواهد بود .

مزایای کاشت ناخن به روش فایبر گلاس

  1. برای کاشت یک ناخن به شکل کاملا طبیعی ، ظریف و شیک ، استفاده از این روش توصیه می گردد .
  2. افرادی که به روش های قبلی که در این مقاله ذکر شد حساسیت دارند ، می توانند از این روش استفاده نمایند .

معایب کاشت ناخن به روش فایبر گلاس

  • 1- هزینه این روش از بقیه روش ها بسیار بیشتر است . و روش کاشت فایبر گلاس به عنوان یک روش گران قیمت شناخته شده است .
  • 2- به دلیل دوام پایین و شکننده بودن این روش ، نیاز به ترمیم دو هفته یک مرتبه دارد .

کاشت ناخن به روش بی بی بومر (Baby Boomer Nail Extension)

کاشت ناخن بی بی بومر تهران
کاشت ناخن بی بی بومر

روش پر طرفدار بی بی بومر برای کاشت ناخنهای دست و پا ، یک ترفند جالب دارد. یعنی ترکیبی از دو روش استفاده از ژل و پودر می باشد . بدین ترتیب که در این روش ، از دو رنگ سفید و هلویی یا بی رنگ و هلویی ژل و پودر استفاده می شود . به طوری که مرز این دو را حالت سایه روشن ایجاد می کنند . به گونه ای که ناخن شما مانند ناخن یک کودک شود و آن حالت کیوت و معصوم را به خود بگیرد. ناخن کار معمولا ابتدا از پودر یا ژل هلویی از سمت کوتیکول ناخن بر روی ناخن می زند و بالای ناخن را با پودر یا ژل رنگ سفید قرار می دهد و بین آن دو را محو و بلند (blend) می کند تا آن حالت بومر را به دست آورد .

مطمئن هستیم اگر نمونه کار های دیگر ما را ببینید ، عاشق این روش می شوید ! پس به 35 مدل ناخن بی بی بومر دترلند سری بزنید .

مزایای کاشت ناخن به روش بی بی بومر

  • 1- به دلیل ترکیب دو تا از طوش های بسیار مرسوم در این روش ، ناخن ها بسیار زیبا ، ظریف و طبیعی دارند .
  • 2- مقاومت و دوام آن تقریبا بالا و مقرون به صرفه است . بنابراین این روش برای خانم هایی که با دستانشان کارهای سنگین و خانه داری می کنند و بی دقت هستند ، بسیار مناسب است .

معایب کاشت ناخن به روش بی بی بومر

  • 1- هزینه این روش به نسبت روش های کاشت با ژل و پودر بیشتر است.
  • 2- نیاز به ترمیم 3 هفته یک بار دارد.

با توجه به اینکه همه روش های کاشت ناخن را شناختید ، آیا به کاشت ناخن علاقمند شدید؟

می خواهید یک ناخن کار حرفه ای شوید؟ پس حتما حتما برو یه سر به آموزشگاه دترلند بزن و سرفصل های آموزش خصوصی کاشت و طراحی ناخن رو مطالعه کن .

ارسال نظر

شما اجازه ثبت نام ندارید

Reset Password