آدرس : تهران،میرداماد،پلاک 6

تلفن : 22909846-021

مقایسه بوتاکس مو و کراتینه مو | بوتاکس مو تهران

بهترین سالن بوتاکس مو تهران

در روزهایی که همه خانم ها بیشتر به زیبایی موهای خود اهمیت می دهند ، انجام خدمات درمانی مو نیز بسیار پر رونق شده است . با توجه به اینکه بسیاری از بانوان و حتی آقایان ، موهای خود را با تکنیک های بالیاژ کار های محترم ، دکلره کردند و موهایشان دچار آسیب شده است، به دنبال راه هایی برای درمان موهای آسیب دیده خود هستند . از جمله این درمان ها انجام بوتاکس مو و پروتئین تراپی مو در سالن پروتئین تراپی در تهران هستند . در این مقاله شما را با روش های بوتاکس مو آشنا خواهیم کرد . و آن را با کراتینه مو مقایسه می کنیم . تا شما بتوانید برای انتخاب خدمات مراقبت و درمانی مو بهترین روش را در بهترین سالن زیبایی تهران انتخاب نمایید.

بوتاکس مو مناسب چه کسانی است؟

سالن پروتئین تراپی مو

سالن پروتئین تراپی مو

به طور کلی افرادی که می خواهند به طور اساسی و ریشه ای مو های خود را درمان کنند و از شر مشکلات موهایشان خلاص شوند ، از روش های بوتاکس مو و پروتئین تراپی استفاده می کنند . روش بوتاکس مو برای افراد زیر بسیار مناسب است .

موهای آسیب دیده به هر دلیلی

کسانی که به هر دلیلی دارای موهای آسیب دیده هستند و می خواهند مشکلات خشکی ، شکنندگی و نازک بودن مو های خود را به صورت ریشه ای حل کنند، بهتر است از روش بوتاکس مو جلسه به جلسه بهره ببرند .

مو های فر و آسیب دیده

افرادی که دارای موهای وز و خشک هستند ، و می خواهند کلا موهای صاف و خوش حالتی داشته باشند و هزینه خیلی برایشان مهم نیست ، روش بوتاکس مو یکی از بهترین روش هایی است که آن ها را به نتیجه دلخواهشان می رساند .

افراد با موهای کم پشت

کسانی که مو هایشان کم پشت است یا اینکه دارای موهای نازک هستند . معمولا این افراد می خواهند زمانی که موهایشان صاف شد ، به کف سرشان نچسبد . به همین خاطر به جای کراتینه کردن مو ترجیح می دهند که مو هایشان را بوتاکس کنند .

به طور کلی بوتاکس مو نسبت به کراتینه نه تنها آسیبی به مو ها وارد نمی کند ، بلکه سبب ریشه کن شدن مشکلات اساسی موها می گردد. به همین دلیل افرادی که میزان هزینه برایشان اهمیتی کمتری نسبت به نتیجه کار دارد ، این روش را انتخاب می نمایند. بوتاکس مو و پروتئین مو در اجرا تقریبا شبیه به هم هستند . فقط مواد مصرفی در آن ها متفاوت است . انتخاب روش بوتاکس مو و کراتینه مو و یا پروتئین مو و هر روش دیگر برای صافی و احیای مو به نوع موهای مراجعه کننده بستگی دارد.

به هر حال با مطالعه مقاله های مربوط به لاین صافی و احیای مو دترلند می توانید به راحتی متوجه بشوید که مو های شما برای درمان و یا رفع مشکلش به کدام تکنیک نیاز دارد.

کراتینه مو مناسب چه مو هایی است؟

بهترین سالن بوتاکس مو تهران

بهترین سالن بوتاکس مو تهران

کراتینه مو برای کسانی مناسب است که به طور کلی می خواهند موهای صافی داشته باشند. به طوری که موهایشان در هر حالتی خوش حالت و زیبا بماند . حتی در زمانهایی که خواب هستند. بنابراین کراتینه مو بیشتر جنبه زیبایی برای مو دارد و کسانی که بیشتر این روش را انتخاب میکنند ، اغلب به دنبال زیبایی مو هستند . اما از خواص درمانی این روش هم نباید به سادگی گذشت . کراتینه مو در یک جلسه انجام می شود . با اینکه بوتاکس مو نیاز به این دارد که مواد به صورت جلسه ای به خورد موها برود . به طور کلی کراتینه مو نوعی روش تهاجمی برای صافی موهاست . اما بوتاکس مو روشی غیر تهاجمی است که مواد در یک دوره چند ماهه موها را درمان می نماید.

بهترین لاین بوتاکس مو تهران کجاست؟

در تهران بزرگ تعداد مراکز زیبایی و درمانی مو بسیار زیاد است. اما اینکه کدام یک از آن ها بهترین را ارائ می دهند نیاز به بحث و مقایسه نتایج و نظرات مراجعه کنندگانش دارد. در منطقه 3 تهران ، آرایشگاه های فراوانی در این بخش فعالیت می کنند. طبق نظرات و فیدبک ها و نمونه کار های صافی و احیای مو در سالن زیبایی دترلند ، می توان به جرات گفت که سالن زیبایی دترلند در بخش بوتاکس مو تهران ، یکی از بهترین هاست. زیرا در این بخش افراد با تخصص بالا کار میکنند که همگی در آموزشگاه های معتبر خارج از کشور دوره تخصصی صافی و احیای مو را گذرانده اند. به همین دلیل نتایجی که ارائه می دهند ، بسیار مورد توجه مراجعه کنندگان قرار گرفته است. 

چرا سالن زیبایی دترلند از دیگر سالن ها متمایز است؟

سالن زیبایی دترلند مانند بسیاری دیگر از سالن های زیبایی در همه لاین های زیبایی به صورت تخصصی و حرفه ای مشغول به کار است. از این رو شما عزیزان می توانید با مشاهده نمونه کار ها و نتایج مربوط به هر بخش از لاین های زیبایی ، این تمایز را احساس نمایید . از جمله موارد دیگر که سالن زیبایی دترلند را از دیگر آرایشگاه ها و سالن های زیبایی متمایز می کند ، خدمات رزرو آنلاین است که با بهترین و راحت ترین روش ها ارائه می گردد. خدمات رزرو آنلاین نوبت با پرداخت بیعانه و هماهنگی پرسنل دلسوز برای شما سبب می گردد که دیگر نگران تلف شدن تایم در آرایشگاه نشوید و منتظر تمام شدن کار بقیه مراجعه کنندگان در سالن زیبایی نشوید . بدین ترتیب می توان گفت سالن زیبایی دترلند در همه زمینه ها به فکر راحتی مشتریان عزیزش است که سبب افزایش رضایت بخشی آنان خواهد شد.

ارسال نظر

شما اجازه ثبت نام ندارید

Reset Password