آدرس : تهران،میرداماد،پلاک 6

تلفن : 22909846-021

فیشیال تخصصی پوست ، مراحل انجام آن

مراحل پاکسازی تخصصی پوست

فیشیال تخصصی پوست یکی از عملیات مرحله به مرحله است که در آن به طور تخصصی ، پوست پاکسازی می شود . نتیجه ی فیشیال پوست ، پوستی شاداب ، شفاف و جوان است . در واقع خدمات فیشیال یک روش درمانی است که به صورت مرحله ای برای پوست صورت و گردن انجام می گردد . مراحل آن شامل پاکسازی ، لایه برداری ، آبرسانی و تغذیه رسانی می باشد . روش درمانی فیشیال به این صورت است که ابتدا با مشاوره شروع می گردد تا عادت های مراقبتی و نوع پوست مشخص گردد .

تفاوت فیشیال تخصصی پوست با نوع کلاسیک آن

فیشیال تخصصی پوست

هر دو روش در سالن زیبایی دترلند ارائه می گردد . پوست افراد پس از انجام فیشیال و پاکسازی پوست ، بلافاصله روشن ، جوان تر و شاداب تر می گردد . فیشیال و پاکسازی برای شما می تواند یک تجربه عالی پس از یک هفته استرس زا باشد . به طور کلی مواد مورد استفاده در فیشیال کلاسیک و تخصصی پوست یکی است . فقط در فیشیال تخصصی پوست از دستگاه های مخصوص پاکسازی و لیفت صورت نیز به کار گرفته می شود .

مراحل فیشیال تخصصی پوست

به طور کلی مراحل انجام آن به شرح زیر

پاکسازی پوست

پاکسازی پوست با ژل شستشو

باید صورت مراجعه کننده کاملا تمیز باشد . بنابراین به کمک ریموور چشم و لب ، آرایش پشم و لب را کاملا پاک می کنیم . سپس از شوینده برای پاک کردن سطح پوست استفاده می کنیم . پس از آن صورت را خشک کرده و از تونر و اسکراپ مخصوص پوست مراجعه کننده استفاده می کنیم .

آماده سازی دستگاه پلاژن

در این مرحله از فیشیال تخصصی پوست ، باید برای روشن شدن و کم رنگ شدن لکه های پوستی از دستگاه پلاژن استفاده می کنیم . بدین ترتیب سری اکسیژن و کیت نئوبرایت (Neo bright) را بر روی دستگاه گذاشته و روی صورت مشتری با شیوه خاص خودش می کشیم .

تغییر سری دستگاه برای جذب سری ویال ضد لک

در این مرحله ویال ضد لک را توسط سری اولتراسوند جذب می کنیم و آن را بر روی پوست صورت و گردن او ماساژ می دهیم .

ماساژ صورت و گردن

آرامش بخش ترین مرحله فیشیال پوست ، ماساژ پوست صورت و گردن است . در این مرحله باید مواد را که از مرحله قبلی بر روی پوست مشتری مانده استت ، پاک کنیم . سپس با آبرسان قوی بر روی پوست به صورت حرفه ای ماساژ می دهیم .

ماسک مخصوص

برای کمرنگ شدن لک باید ماسک مخصوص آن را بر روی کل نواحی صورت قرار دهیم . بنابراین از ماسک مختص پودری از نوع آنتی اسپات جهت کمرنگ شدن لک استفاده می کنیم .  برای جذب بیشتر همه مواد در انتها از دستگاه ال ای دی و نور سبز کمک می گیریم . الان پوست مشتری کاملا تمیز است . پس برای جلوگیری از آلودگی و همچنین مقابله با نور خورشید از کرم ضد افتاب استفاده می کنیم .

مراحل فیشیال کلاسیک پوست

همان طور که در بالا بیان کردیم ، در فیشیال کلاسیک پوست ، از همان مواد استفاده می شود . اما از دستگاه های پلاژن و آبریژن استفاده نمی شود . مراحل انجام فیشیال کلاسیک به صورت زیر است :

آماده سازی پوست با شوینده

پاکسازی پوست با تونر

ابتدا با شوینده های مخصوص ، کل صورت را شستشو داده و کاملا خشک می کنیم . سپس به کمک دستگاه بخور صورت ، کل صورت را بخور می دهیم . این گونه پوست شل می شود و منافذ پوست باز می گردد تا مواد مغذی و آبرسان راحت تر جذب عمق پوست شود .

ماسک های آبرسان ، جوانساز و لیفت

ماسک آبرسان و لیفت در فیشیال تخصصی پوست

در این مرحله باید ابتدا ماسک لایه بردار بر روی پوست قرار داده شود و به مدت زمان معین صبر کنیم تا مواد آن جذب شود. از ماسک های آبرسان و لیفت پوست صورت نیز در این مرحله استفاده می کنیم . در زیر ویدئوی بخشی از فیشیال پوست را مشاهده می کنید:

مرحله ماساژ صورت

به کمک ماساژ های خاص و حرفه ای پوست صورت و روغن های مخصوص ، پوست را باید ماساژ دهیم . با این کار به جذب مواد کمک بیشتری می شود. علاوه بر این آرامش خاصی به مشتری می دهد.

مرحله آخر نیز مانند مرحله آخر فیشیال تخصصی پوست است . حال که پوست تمیز و کاملا شفاف شده است ، باید حتما از ضد آفتاب استفاده شود .

مراقبت های بعد از پاکسازی تخصصی پوست

روتین مراقبت پوست روزانه و شبانه

پاکسازی پوست همان طور که از نامش پیداست ، یک لایه از روی پوست را بر می دارد . بنا براین پوست نازک و حساس می شود . باید حتما مراقبت های روزمره پوست را انجام دهیم . برای این کار روتین روزمره پوست را از مشاوره پوست خود دریافت کنید . به طول معمول آن روتین ها به شرح زیر است:

  • شستشوی صورت با شوینده مخصوص پوستتان
  • استفاده از تونر تنظیم کننده چربی و رطوبت پوست
  • کرم دور چشم
  • سرم مخصوص پوست
  • کرم آبرسان شب یا روز (بستگی به این دارد که می خواهید بخوابید یا صبح شده و بیدار شده اید و می خواهید روزتان را شروع کنید.)
  • اگر روز است حتما از ضد آفتاب استفاده کنید و هر دو یا سه ساعت یک بار آن را تمدید کنید .
  • استفاده از ماسک های لایه بردار و آبرسان هفته ای دو مرتبه
  • مطمئن باشید اگر این موارد را رعایت کنید ، پوست شما تا سنین بالا هم همواره شاداب ، جوان و زیبا خواهد بود .

انجام فیشیال تخصصی و کلاسیک پوست در سالن زیبایی دترلند

همه موارد بالا به همراه میکرونیدلینگ و مزونیدلینگ در سالن زیبایی دترلند انجام می شود . کافی است برای رزور نوبت کلیک کنید . علاوه بر این اگر قبل از انجام پاکسازی تخصصی پوست ، شکی دارید ، مقالات مربوط به پاکسازی و مراقبت از پوست را مطالعه نمایید .

ارسال نظر

شما اجازه ثبت نام ندارید

Reset Password