آدرس : تهران،میرداماد،پلاک 6

تلفن : 22909846-021

طراحی ناخن عروس باید چه مدلی داشته باشد؟

طراحی ناخن عروس جدید
طراحی ناخن عروس

مراسم و جشن عروسی همیشه برای هر دختری یک برنامه مهم ، تلقی می شود که باید همه ی ریزه کاری های مربوط به آن هم دقیق و به درستی برگزار شود . مثلا  دسته گل عروس ، لباس عروس ، طراحی ناخن عروس ،تاج و کفش و دستکش و آرایش عروس و …. . همه و همه این برنامه ها و خدمات حتما حنما باید طبق سلیقه عروس و یکی داماد باشند تا یک عمر حسرت اون ها به دل عروس خانم نمونه . ????

بهترین طراحی ناخن عروس در کجا ارائه می شود؟

طراحی و کاشت ناخن عروس

به هر حال یکی از مهم ترین مسائلی که عروس خانم ها تا چندین ماه قبل از عروسی باید به آن توجه کنند، رزرو نوبت آرایش عروس هست . در بسیاری از سالن های آرایشی ، آرایش عروس یک پکیج کامل است که شامل میکاپ صورت و بدن عروس ، طراحی ناخن عروس ، پاکسازی پوست ، رنگ مو ، شینیون و آرایش مو است . همه خدمات زیبایی و پکیج های آرایش عروس در مجموعه دترلند توسط آرایشگران مجرب ارائه می شود . در این مقاله می خواهیم مفصل در رابطه با طراحی های ناخن عروس با شما صحبت کنیم.

انتخاب طراح ناخن

جدید ترین طراحی ناخن عروس

اول از همه باید بدانید که در آن برهه زمانی که هستید ، چه چیز ها و طرح های ناخنی ترند شده است . معمولا رنگ لاک عروس ، سفید یا زرشکی است . زمانی هم که با انواع پیگمنت ها بر روی ناخن یک طرح زیبا کشیده شود ، یک ناخن شیک برای عروس ها طراحی می شود . حالا عروس خانم ها باید همه طرح های ترند را با طرح های مورد علاقه خود ادغام کنند و یک طرح ناخن شیک پیدا کنند.

البته که با وجود ناخن کاران حرفه ای سالن آرایشی دترلند این بخش از کار عروس خانم ها خیلی راحت شده است . می خواهید نمونه کار های ناخن عروس آن ها را ببینید حتما روی این لینک کلیک کنید .

طراحی ناخن عروس چه ویژگی هایی دارد؟

طراحی ناخن عروس جدید

همان طور که گفتم مدل ناخن عروس شیک و یک میکاپ شیک باید به دقت انتخاب شود . پس باید این دو مورد با هم هماهنگی داشته باشند . یعنی طرح و رنگ ناخن عروس باید با مدل و طرح میکاپ همخوانی داشته باشد. برای این کار هم بهتر است با میکاپ آرتیست و ناخن کار خود حتما مشاوره بگیرید و مفصل در این مورد با آنها مشورت بگیرید .

چرا طراحی ناخن عروس جدید یک موضوع مهم است؟

چون برای عکس برداری و فیلم برداری از زمان پوشیدن حلقه ازدواج از دست عروس و داماد ، دست این دو بزرگوار باید پیرایش شده و زیبا شده باشد . خیلی از عروس ها از بچگی رویای یک لباس پفی با رژ لب و لاک قرمز داشته اند . ولی با پیشرفت در طراحی و شینیون مو و میکاپ عروس ، دیزاین ناخن عروس هم پیشرفته شد و سبک های ساده و شیک به طرح ناخن عروس جدید اضافه شد .

آیا علاقمند به طراحی ناخن هستید ؟

مجموعه دترلند این مژده را به شما می دهد که با اساتید مجرب بتوانید یک ناخن کار حرفه ای شوید . برای دیدن سرفصل های آموزشی کاشت و طراحی ناخن در آموزشگاه دترلند حتما اینجا کلیک کنید . علاوه بر این سالن زیبایی دترلند پذیرای شما عروس خانم ها با ارائه بهترین پکیج آرایشی عروس به همراه طراحی ناخن عروس جدید می باشد .

در ادامه انواع طرح ها را به شما نمایش خواهیم داد.

آموزش طراحی ناخن

آموزش طراحی ناخن
طراحی ناخن فرنچ
طراحی ناخن عروس با اکلیل
طراحی ناخن عروس شیک
آموزش کاشت و طراحی ناخن
طراحی ناخن عروس
طراحی ناخن با اکلیل و نگین
طراحی ناخن شیک و جدید

ارسال نظر

شما اجازه ثبت نام ندارید

Reset Password