آدرس : تهران،میرداماد،پلاک 6

تلفن : 22909846-021

شیک ترین و جدید ترین انواع اکستنشن مژه

جدید ترین انواع اکستنشن مژه

اگر می خواهید اکستنشن مژه انجام دهید ، همین اول به شما بگویم که این صفحه را فقط اسکرول نکنید و همه مطالب انواع اکستنشن مژه را با دقت بخوانید . چون پس از مطالعه این مطالب می توانید یک مدل اکستنشن عالی برای خود انتخاب نمایید .

جدید ترین انواع اکستنشن مژ]
انواع اکستنشن مژه

کاشت و اکستنشن مژه یکی از پر فروش ترین خدمات زیبایی است که در سالن زیبایی دترلند ، انجام می شود . می دانید که مژه های پر پشت داشتن یک امتیاز مثبت در اجزای صورت است . با داشتن مژه های زیبا و خوش حالت ، زیبایی چشم ها چندین برابر می شود . اصلا برخی از افراد هستند که حالت چشم های بی حال و بی روحی دارند . اما با یک اکستنشن کلاسیک ساده ، کل چهره آن ها عوض می شود . صورت این افراد با یک اکستنشن ساده مژه کاملا تغییر می کند و بسیار چشم نواز می گردد.

معرفی انواع اکستنشن مژه و کاربرد های آن

حال که در آخرین ماه های سال هستیم ، درخواست بسیاری از خدمات زیبایی در سالن های آرایشی رو به افزایش است . به همین دلیل بسیاری از دختران و خانم ها برای انجام خدمات زیبایی و اکستنشن مژه از همین الان برای شب عید نوبت رزرو می کنند . توصیه متخصصان و مژه کاران حرفه ای سالن زیبایی دترلند به شما عزیزان علاقمند این است که قبل از انجام اکستنشن مژه ، ابتدا حالت چشم خود را به درستی بشناسید. آیا چشمانی گرد دارید یا کشیده ؟ آیا چشمهای شما بادامی است یا افتاده ؟ حالت پلک هایتان چگونه است؟ با دانستن این موارد و آشنایی مختصری با انواع اکستنشن مژه ، می توانید جذاب ترین و بهترین مدل اکستنشن مژه را برای خود انتخاب کنید و از آن لذت ببرید .

با این وجود انواع مختلفی از اکستنشن های مژه توسط طراحان استایل مژه و زیبایی ، به بازار خدمات زیبایی ارائه شده است . در ادامه به معرفی آن ها می پردازیم . اگر به اطلاعات تحصصی تری در رابطه با اکستنشن مژه نیاز دارید ، مقالات مربوط به اکستنشن مژه به صورت کاملا رایگان در اختیار شما عزیزان علاقمند قرار گرفته است .

اکستنشن مژه کلاسیک

انواع اکستنشن مژه مدل کلاسیک
اکستنشن مژه مدل کلاسیک

این نوع از اکستنشن به نام طبیعی هم شناخته شده است . اکستنشن مژه کلاسیک برای افرادی مناسب است که نمی خواهند حالت چشمانشان مصنوعی و غیر طبیعی باشد . علاوه بر این مژه کلاسیک برای کسانی که چشمانی حساس دارند و تحمل سنگینی پلک را ندارند ، بسیار مناسب است .

در این روش ، تار به تار مژه ها بر روی مژه طبیعی چسبانده می شوند . به همین دلیل حالت طبیعی خود را حفظ می نماید . ماندگاری این نوا از اکستنشن ، 6 ماه می باشد . ترمیم آن بین 2 تا 4 هفته باید انجام شود .

روش اکستنشن والیوم

افرادی که مژه های بسیا کم پشتی دارند ، اسفاده از روش کاشت اکستنشن والیوم به آن ها پیشنهاد می شود . این نوع از اکستنشن ، نیاز به فن سازی دارد و باید روی هر تار مژه طبیعی ، دو تا 5 تار مژه اکستنشن شود . معمولا مژه های داخلی و گوشه چشم ، کوتاه تر هستند . هر چه به سمت قوس چشم و گوشه ها برویم ، طول مژه ها بلند تر می شود . البته اگر مراجعه کننده ، اکستنشن مژه گربه ای بخواهد این روش استفاده می گردد .

اکستنشن مژه والیوم روسی
اکستنشن مژه والیوم روسی

نام دیگر این روش کاشت مژه ، اکستنشن سه بعدی یا والیوم روسی می باشد . جنس تار این اکستنشن ، از نوع کلاسیک نازک تر است و از ابریشم ساخته شده است . به همین دلیل هزینه آن کمی از اکستنشن کلاسیک بیشتر است . دوره ترمیم آن معمولا ماهی یک بار می باشد . البته اگر همه نکات مراقب بعد از اکستنشن مژه را رعایت کنید .

اکستنشن مگا والیوم

انواع اکستنشن مژه مگا والیوم
اکستنشن مژه مگا والیوم

در این نوع اکستنشن مژه ، از تارهای بیشتری از مژه های مصنوعی استفاده می شود . میزان حجم مژه در این روش ، تقریبا دو برابر اکستنشن والیوم معمولی یا سه بعدی است .

اکستنشن هیبرید

اکستنشن مژه هیبرید یا ترکیببی
اکستنشن مژه هیبرید یا ترکیببی

همین طور که از نام این روش پیدا است ، اکشتنشن مژه هیبرید یا ترکیبی است . یعنی از دو مدل کلاسیک و والیوم برای اکشتنشن مژه استفاده می شود .

اکستنشن مژه رنگی و آمبره

اکستنشن مژه آمبره یا رنگی
اکستنشن مژه آمبره یا رنگی

در این نوع از اکستنشن مژه ، از تارهای رنگی استفاده می گردد . به گونه ای که حالت رنگ آمبره به نوک هر تار مژه می دهد . معمولا از رنگ مژه قهوه ای روشن و مشکی برای این نوع از اکستنشن استفاده می گردد . این روش بیشتر برای مدل های چهره برای میکاپ و آرایش عروس اروپایی مورد استفاده قرار می گیرد . وگرنه برای استفاده در طول روزمره و برای سر کار توصیه نشده است .

اکستنشن مژه نامنظم

اکستنشن مژه مدل نامنظم
اکستنشن مژه مدل نامنظم

در اکستنشن مژه نامنظم از همه روش های بالا برای کاشت استفاده می شود . طول تار های مژه به کار رفته در این روش ، کوتاه و بلند است و به چشم ها حالت بسیار جذاب می دهد و آن ها را دراماتیک تر می کند . مدل معروف کیم کارداشیان معمولا از این نوع از اکستنشن برای چشمان خود استفاده می کند .

اکستنشن مژه مدل اسپایکی

انواع اکستنشن مژه اسپایکی

تار های مژه به کار رفته در این روش از کاشت مژه، از جنس موی انسان ، سمور ، ابریشم می باشد . این تار ها در رنگ ، ضخامت و طول های مختلف وجود دارند . به دلیل جنس طبیعی تار های مژه در این روش ، می توانید هر چقدر که می خواهید مژه ها را پر پشت نمایید . زیرا فشاری به چشم شما وارد نمی شود و پلک شما را سنگین نمی کند . اما هزینه این روش از بقیه روش ها معمولا بیشتر است . این نوع از اکستنشن نیاز به مراقبت بیشتری دارد .

حال که با انواع اکستنشن مژه آشنا شدید ، می توانید برای رزرو نوبت با ما ارتباط برقرار نمایید . اگر این مطالب برای شما جذاب بود و شما از افرادی هستید که توانایی انجام اکستنشن مژه را دارید ، می توانید سرفصل های آموزشی مجموعه دترلند را مشاهده نمایید و یک مژه استایلیست حرفه ای شوید .

ارسال نظر

شما اجازه ثبت نام ندارید

Reset Password