آدرس : تهران،میرداماد،پلاک 6

تلفن : 22909846-021

 جدید ترین طراحی ناخن سال 1402

همان طور که می دانید عید نزدیک است . این روز ها اکثر خانم ها به دنبال این هستند که خود را در اغلب زمینه ها زیبا تر کنند . یکی از این موارد طراحی ناخن است . خیلی ها فقط ایام نوروز کاشت ناخن انجام می دهند . از جمله مادر خود من ! به همین دلیل بازار کار ناخن کاران این روز ها بسیار گرم است . برای همین است که به شما توصیه می کنم از همین الان برای خدمات کاشت و طراحی ناخن نوبت خود را در سالن زیبایی دترلند رزرو کنید . از ما گفتن بود . چون اکثر نوبت ها به سرعت در حال پر شدن هستند و سر پرسنل بسیار شلوغ است .

لاین های خدمات زیبایی دترلند برای قبل از عید

البته که همه لاین ها مشغول هستند و وقت سر خاراندن ندارند . اما بیشتری درخواست ها برای همه خانم هایی که فکر نو کردن خودشان هستند را به شرح زیر است :

همه و همه خدماتی هستند که این روز ها در سالن زیبایی دترلند ، بسیار درخواست می شوند .

انتخاب جدید ترین طراحی ناخن 1402

خب حالا برای اینکه یک طراحی بسیار شیک و دلبر برای نوروز 1402 انتخاب کنید ، چه کار کرده اید ؟ آیا اقدامی انجام داده اید؟ طرحی را برای ناخن های دست و پاهایتان انتخاب کرده اید؟

راستش را بخواهید آنقدر طرح های ناخن در سال 2023 تنوع دارد که انتخاب آن ها برای ما بسیار سخت شده است . اما ما به شما برای انتخاب جدید ترین طراحی ناخن 1402 کمک می کنیم . قبل از آن اگر در این ایام شورانگیز ، مراسم های شادی و جشن های عروسی در پیش دارید ، توصیه من و ناخن کاران دترلند ، رنگ های شاد و گرم است . مانند رنگ زرشکی با طرح های طلایی بر روی آن .

رنگ لاک قرمز برای ناخن
جدید ترین طراحی ناخن برای عروسی
طراحی ناخن جدید 1402

اما اگر بخواهید طرح های بهاری برای ناخن هایتان برگزینید ، مدل های زیر را به دقت نگاه کنید . هر کدام را که بخواهید ، طراحان ناخن دترلند آن را بر روی ناخن دست هایتان طراحی می کنند . در ادامه جدید ترین طراحی ناخن 1402 را مشاهده نمایید .

طرح جدید طراحی ناخن
شیک ترین طراحی ناخن
طراحی ناخن بهاری
طراحی ناخن جدید 1402

اگر این مقاله به انتخاب جدید ترین طراحی ناخن 1402 برای ایام عید به شما کمک کرده است ، به ما امتیاز دهید یا در قسمت نظرات حتما سوالاتتان را از ما بپررسید.

ارسال نظر

شما اجازه ثبت نام ندارید

Reset Password