آدرس : تهران،میرداماد،پلاک 6

تلفن : 22909846-021

آموزش کرلی مو با چند روش ساده

آموزش کرلی مو با چند روش ساده
آموزش کرلی مو با براشینگ

کرلی کردن مو یعنی فر دادن مو به شکل موج ها و فر بزرگ . کرلی مو از واژه انگلیسی curly به دنیای زیبایی وارد شده است و به دلیل حالت طبیعی و جذابی که دارد ، بسیار پرطرفدار است . به طور کلی کرلی کردن مو ، جزوی از خدمات براشینگ مو و زیبایی مو محسوب می گردد . در ادامه آموزش کرلی مو با اتو و سشوار و روش خانگی را به شما شرح خواهیم داد . پس با ما همراه باشید .

آموزش کرلی مو با اتو

آموزش کرلی مو با اتو مو

اگر می خواهید از نظر ظاهری همیشه بدرخشید ، به شما پیشنهاد می کنیم که با روش هایی که معرفی می کنیم ، مو هایتان را کرلی کنید.

  1. مرحله اول: ابتدا موی خود را جهت حالت دهی آماده کنید . پس به کمک یک ژل موی سبک یا روغن بادام شیرین ، موهای خود را درخشان کنید .
  2. مرحله دوم : موهای خود را کاملا خشک کنید . زیرا کرلی به روش اتو کردن با موهای رطوبت دار ، جواب نمی دهد و مو ها حالت نمی گیرند .
  3. مرحله سوم: به وسیله گیره مو ، حدود 3 تا 5 سانتی متر از مو هایتان را به صورت رشته رشته از هم جدا کنید . اینگونه راحت تر می توانید موهایتان را در اتوی مو قرار دهید . سپس اتوی مو را در همان جهتی که دوست دارید حلقه های کرلی و فر ایجاد شوند ، بچرخانیم .
  4. مرحله چهارم : اتوی مو را بین رشته های موهایتان که جدا کرده اید به آرامی به سمت پایین بکشید تا حالت مورد دلخواهتان بر روی مو ها ایجاد شود . این کار را تا پایان ادامه دهید .
  5. مرحله آخر : روی مو ها از اسپری نگهدانده حالت مو استفاده کنید تا مدت زمان بیشتری به صورت کرلی بماند .

آموزش کرلی مو با سشوار

آموزش کرلی مو با سشوار

سشوار ها معمولا دارای یک سری بزرگ و پهن دایره ای هستند . کاربرد این سری سشوار ، برای ایجاد فر های طبیعی بر روی مو ها است . مراحل انجام کرلی مو با سشوار به شرح زیر است:

  1. مرحله اول: ابتدا یک ژل سبک یا روغن موی سبک بر روی مو هایتان که اندکی نم دارد بزنید . شما می توانید از موس حالت دهنده مو نیز استفاده کنید .
  2. مرحله دوم : به کمک سشوار از نوک مو ، دسته دسته مو های خود را بلند کنید و سشوار را در درجه سرعت کم و باد گرم نگه دارید . به طوری که پوست سرتان نسوزد .
  3. مرحله سوم : این کار را آنقدر تکرار کنید تا دسته های موهایتان حالت فر طبیعی و یا کرلی را به خود بگیرند .
  4. مرحله آخر: یک اسپری فیکس کننده حالت مو بر روی مو هایتان بزنید تا ماندگاری طولانی تری داشته باشد .

آموزش کرلی مو با بابلیس

آموزش کرلی مو با بابلیس

بابلیس که خود حالت دهنده مو است ، کار شما را برای کرلی کردن مو بسیار راحت می کند . فقط باید مرحله اول در مراحل قبل را ابتدا انجام دهید . سپس با بابلیس برای کرلی کردن موهایتان استفاده کنید .

مرتبط با مطلبی که می خوانید: ماسک مو برای تقویت ریشه مو ها

 

انجام براشینگ مو و کرلی کردن مو در دترلند

اگر می خواهید موهای شما به صورت ژورنالی و تخصصی کرلی و شیک شود ، توصیه می کنیم به آرایشگران مجرب در این زمینه مراجعه نمایید . در سالن زیبایی دترلند بهترین براشینگ مو انجام می شود که کرلی کردن مو نیز در پکیج آرایش موی آن ها نیز ارائه می گردد . کافیست برای رزرو نوبت با ما ارتباط برقرار نمایید . علاوه بر این می توانید سرفصل های آموزش براشینگ مو را نیز مطالعه نمایید تا بتوانید در دوره آموزش براشینگ مو شرکت کنید و وارد بازار کار پردرآمد آرایشگری مو شوید .

براشینگ مو پس از رنگ و مش مو ، حالت مو ها را بسیار جذاب تر می کند . بنابراین شما می توانید انواع رنگ مو های محبوب و پرطرفدار را از مقاله مربوط به رنگ مو ها مشاهده نمایید . این گونه متوجه می شوید چه براشینگ مویی با چه رنگی بیشتر سازگار است . امیدواریم با خواندن این مقاله ، آموزش کرلی مو برایتان آسان باشد.

ارسال نظر

شما اجازه ثبت نام ندارید

Reset Password